Borås..


Jaaa sjukade mig i torsdes & fredas.. mådde pii.. vettifan va det va.. ont i magen.. hööögt blodsocker..
jaaa inte bra.. men på freda kväll började jag må bättre faktiskt =)
Läkaren sa att magont, yrsel & den skumma känslan är pga blodsockerhöjningen jag får ibland..
Kommer bara hux flux & tar en massa tid innan jag får styr på det..
Sen blir blodsockret högt pga infektioner etc.. så ja vettifan vikket som va anledningen denna gången..
Va hos fabror dr & tog prover & så.. fick recept fixade inför resan & så..


Över till nåt roligare..

Min guppymun smittar av sig i hela sverige haha
image9


Va i borås i helgen.. tänkte hoppa av pga att jag ej vatt helt pigg sista tiden men va faaaaan... hade sett fram emot Hawaiifesten i lördes, träffa Sara & hennes vänner så länge nu..
Mamma fick köra.. så jag vilade & sov typ hela vägen.. *gött*
Dumpade av mammsan i Uricehamn hos brossan.. så körde jag vidare på vägarna..

Saras vänner va helt underbara!!! verkligen.. kändes som jag varit en i gänget hur länge som helst!!!
Alla va olika personligheter & kompotten va succe hehe

image6

Hade superskoj.. verkligen roligaste helgen på mkt mkt länge.. asså jag har alltid skoj i Ystad men shiiit sikket ställe.. sikka människor!!! Har varit inne på Borås innan men nu e jag fucked up kär i staden & människorna..
Så mkt garv!!! Har inte skrattat så mkt på länge..
Cabben va helt slut efter alt körande & raggande på stan.. hahaha

image7

Det va en snubbe som började shaka ut den mitt på övergångsstället när vi kom körande haha
så jävla soft... fick poäng för varje person jag körde på men vågade inte haha

& damn damn damn.. förstår att man inte träffar någon bra kille här för alla e juh fan bosatta i Borååås.. haha
what a paradise...
Ska snart tillbax igen.. & då ska vi göra staden osäker igen!!!

image8


Varit extremt seg idag me men nöjd över helgen..
TACK till SARA & CO... Ni e grymmast hehe

känner att jag e på g för morrondagens jobb..
Läsa en tidning & nanna tidigt... jamenviesst..

image10

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0