Go morron..


Så kass jag e..
börjar lite senare på jobb idag  & skulle upp & ut & gå innan.. men neeeeh jag sov ut den till 11.00..
Dax att dusha.. fix mej and go to work..
Måste fan till YES oxå & träna.. men neeeh.. laaaaaaaaaaaaat kallas det.. laaaaaaaaaaat... eller?
jobbar konstant känns det som & man hinner inget annat än att boka in sina vänner så fort man kommer hem sen sova sen jobb igen..
Hinner inte me folk i min närhet.. jag veeeet jag e en dååålig kompis.. men tror ni överlever!!
Men give it some time så jobbar jag normalt snart igen =) Jag har inte glömt er.. jag har bara mkt mkt mkt just nu..

I sommar blir det bara Giganten så slipper fara fram & tillbax.. =)

Drar juh snart oxå.. to my paradise.. ska bli så så så såååååå skönt.. slippa ystad & bara leva nära familjen där nere..
Sen när jag kommer hem fyller jag juh 18.. weeeei... eller snarare 26 men ye ye varför hänga upp sig på småsaker ;)


Irriterande e när:

 

*Folk pekar på sin handled samtidigt som de frågar,vad klockan är??

Assååå,det e klart man vet vart klockan sitter.Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toan är...?

 

*När folk inne på biografen säger "SÅG DU " !?!

NEJ,jag har betalat 90spänn för att stirra upp i taket.


Ta ta .. $


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0