Jobb..


Känns som man ej kommer någonstans idag .. telefonen bara ringer & ringer & ringer & ringer & ingen svarar..
Har fått tag i EN person sen kl 13.00 & kl e nu hmm 14.00.. imorse hade jag 300 Ej svar på 4 timmar.. helt sjuk dag.. HAT HAT...

El Giganten imorgon.. Lördag & söndag sen e jag out of here!! Inte för gott men nånna veckor.. =)
Va ledig några dagar & gick & blev lat.. haha.. men konstigt man e trött på det när man jobbar alla dagar utom 4 i månaden.. Ska göra det ett tag efter sommaren me så ekonomin börjar glida sen får vi fan se.. man kan inte göra så 4 eva an eva..




Tvillingarna 22/5-21/6


Torsdagen börjar inte bra men kvällen blir fin.
Allra mest handlar det nog om kärlek eller nära vänskap.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Blev en mysig kväll med Carola på Snuggles.. Like always lika givande att umgås me min underbara vän =) Så nice att du dök upp i mitt liv igen darl!!

Mötte upp Janny & henns syster tror jag det va.. Me like..

Imorron blir det middag ute tror jag, måste i säng early för det e lång dag på lördag..Jobb & sen girls night out..


Dax att börja packa oxå kanske?? shit har helt glömt bort det =/

 

image38

Mamma sa idag att det räcker väl me en liten väska me ner, inget speciellt!!

WHAT jag va i borås ett par dagar & jag packade för 2 weeks..

Dammit!!! im a woman måste ha massa me som jag inte använder men som känns bra att ha med sig..

För när man väl e där så e det precis som hemma, man har sina favvoplagg som återkommer & det andra bara e där orört.. Som när jag gick igenom min garderob nyligen, så mkt som hade lappen kvar?? ...
Shoppomanen har får gå i ide & de gamla/nya grejjerna har jag fått användning för.. Lönt att handla &
inte använda, men så resonerar mammsen oxå i detta fall..

"Lönt att packa ner om du ej använder det!!!!"

Men om man nu inte packar ner det får man spel & halvt paniiik för varför i hvete packade man inte ner JUST DEN tröjan som hade vatt så braaa!!!!

 

LOCO CHICKAS.. IM ONE OF THEM!!!

 





Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,hoppas du får en fin helg!Ha en underbar semester med de dina i Tunisien-var rädd om dig!Kram från en vän!

2008-05-29 @ 22:23:44
Postat av: Sonnda

Tack så mkt för kommentaren vem du nu än är.. =) take care

2008-05-29 @ 22:35:59
Postat av: sandra

hej tjejen hur ä det med dig??Skall du ut i på lördag??Kram från lilla mig

2008-05-30 @ 08:39:53
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se
Postat av: Anonym

Från en vän-det var så lite!Vem vet,kanske ses vi i helgen...då vet du vem!!!

2008-05-30 @ 12:24:58
Postat av: Sonnda

nu e du busted Mia.. haha TACK tjejer för roligt sällskap igår.. ni e wonderful.. pussss

2008-06-01 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0