sweet


ska man eller ska man inte..
kände man så mkt innnan? känner man det nu?...
Men i like the feeling.. that flirty tingle.. hehe

Mkt sånt som dyker upp nu.. sånt som gör att man ler lite extra..
But i wont fool myself.. This time it wont be Game oover for me..


Tror jag dratt på mig nån infektion.. varit extremt trött idag.. ej kunant äta pga sjukt illamående..
EN BÄÄÄBIS???
SVAR NEEEH big big big no no  så va det utrett haha..
Ska till fabror dr imorron.. vet nog va det e .. men behöver tabetter.. hat hat på sånt häär.. hat hat på att va sjuk.. Uvi leder till högt blodsokker som leder till att jag e döööd i flera dagar..

Yeye det e ba till att bli frisk igen för mitt äventyr to africa..

men tal om bäbisar så e Julias dotter Idun fan den kramgoaste av dom alla... delad plats me Ninnas..
Ska gosa lite till me Annas så den kvalar in på listan haha
I love those qt little things... sååå goa... ah dom doftar så så gott med..
Gad får bäbisfeelings igen, nog dax o sova haha


puss på er..


image5


Kommentarer
Postat av: sandra

hej tjejen det var ett tag sedan allt bra???
ha det så bra kram från oss alla

2008-05-22 @ 11:44:47
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se
Postat av: sandra

hej igen kan jag få din adress så kan jag lägga till dig kram

2008-05-22 @ 14:35:32
Postat av: sandra

hej tjejen ledsen om jag inte svara dig på mob men Antonia lyckas spärra min mob så väntar på papper så jag kan läas upp den igen.Ja sånt är livet med barn allt bra med dig????

2008-05-23 @ 08:23:52
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg
Postat av: ninna

hej gumman!
hehe du får gärna komma o gosa med mina flickor när du vill, my drar nog dig mer än gärna upp på studsmattan i trädgården o nellie vill bli gosad med i timmar hehe

2008-05-23 @ 19:48:07
Postat av: Anonym

Hej hoppas det inte är något allvarligt!Hoppas även det löser sig.Om det hade varit en liten en skulle den varit supersöt,lik sin mor.Ha det gott och krya på dig!

2008-05-24 @ 19:59:03
Postat av: Lee

hej babe! Jag snor din bild. Den passar in jävligt mkt på mig just nu :D snodd hehe. Hoppas du har det skönt i värmen... det e as varmt hemma med bara så du vet hehehehhe :P Puss

2008-06-09 @ 13:22:34
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0