To Do




Hitta utbildningen jag vill gå på.
.. sitter väl en plan lååångt där inne i huvet.. Vad vill jag plugga till? Va ska jag göra när jag blir old.. Karriär som Gigantsäljare.. ehm nää..

Byta jobb.. 
mm det kommer juh när jag har min Läkarexamen ;) eller kanske Hudteraput? Sjuksköterska.. eller varför inte Lyxhustru!!! trivs bra på giganten FAKTISKT, men jag vill mer mer meeeeeeeeeer..


Tvätta bilen ja det behövs juh inte.. för det regnar tjohooo.. eller ja det suger juh egentligen men Devilicious blir ren.. va så så smutsig igår när vi kom hem.. blää..




Kolla över mina vänner & bekanta.. 
tanken har slagit mig många gånger.. Jag e trött trött på folk som umgås me mig för att ja vinna något på mig.. Jag lägger inte tid på folk mer som jag smsat & ringt flertal gånger men aldrig får respons.. mkt jobb, mkt hit & mkt dit.. men shiiish va tar ett sms? 2 sek..
Jag har oxå mkt nu men ser till att se mig om efter mina Guldhjärtan..
Dom äkta, inte de andra pga min nickelallergi.. ;)
Jag tog upp det i min förra blogg.. ger inte tid åt folk som inte ger  mig nåt..
NINNA.. bli nu inte nervös igen för vi ses så sällan.. haha.. Bla Ninna e en sån tjej jag inte ser ofta men jag får ut nåt av den människan.. nåt vettigt!!!! Hon är en BRA människa =)
Vill ha folk som gläds med mig när det går bra.. inte lägger av fejksmilet för att sen gå & störa sig i oändlighet..
& känner jag sj att en människa i min närhet stöör mig när hon/han får tur & välgång så borde jag kanske inte umgås me människan?!! Men så e det.. stör någon mig mkt vill väl fan inte jag det ska gå bra me allt i deras liv.. då måste de va samma sak me dig om du stör dig så mkt.. ja ni förstår.. Låter bitchigt men sååå e de..
tar energi att störa sig & inte ooorka me folk..

Till mina vänner nya som gamla.. Me love u and ill do all for u.. Ni vet vem ni e.. ni andra vet oxå vem ni e .. ta ta



Flytta?  E inne på det.. kommer sakna sjukt många i min närhet här men vi kan juh ses ändååå juh.. tut tut bil eller me tåg eller me flyg eller buss... u love me then ull visit me.. an cuz i love you ill visit u hahah
Kanske bara en tanke som går över.. men ja jag vet inte.. jag vill jag vill.. får se me jobb & så sen kommer allt falla på plats.. i feel it!!!!!!!!!!!

Gfta mig & få barn inom 2 år  
flippade me tjejerna för ett tag sen & kom fram till denna punkt.. men åååh nej inget sånt här nu, passar sig inte hahaha

spara cash varje månad & lägga det på roliga grejjer.. istället för partaj i ystad varje helg varför inte sprar kroppen & pengarna till ett roligare ställe lite då & då istället... Besöka Sara tex ;)



Ja det finns mkt jag have to do men vi tar resten sen..



image21


Kommentarer
Postat av: ninna

Tack gumman för dom fina orden, du är med en bra tjej och en av många som jag vill ha kvar i min bekantskapskrets, dock är det synd att vi inte ses så ofta längre men inte lätt och få ihop det upptagna på var sitt håll ju ;-)
Men du vet att jag alltid finns här för dig, bara ett sms eller telesamtal bort. Skönt och vet att vår vänskap inte rinner ut i sanden bara för att vi inte ses så ofta. Många vänskaper klarar inte förändringar.
Men jag hoppas vi kan gå ut tillsammans någon gång inom snar framtid så jag kan få komma ut och känna på hur det är ute i svängarna nu för tiden. har för tusan inte varit ute på 3 år nästan...
Skam jag vet...hehe
Nåja var rädd om dig!
Puss på näsan

2008-05-26 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0