Sunshine

Hej hopp!!!


Igår va det soltime på stan me Michelle & William, hängde på Hartmans uteservering i solen.. Fick lite färg, nice!
På Em hängde jag me mammsen runt om på ärenden som behövdes göra.. kvällen va jag  me Mr C & år middag för att sen avsluta kvällen me att se film & mysa :)
Idag va vi hos Maria & Johan & Sixten & softade i solen på varsen solstol, me Saft i ena handen & muffins i andra!
Ahhh sånt underbart väääder... Mr släppte av mig i stan där jag mötte upp Annie + 2 vänner från Kristianstad!! Saknat dig gumms, jätteskoj att träffa er!!!!! Vi åt middag på "Hamngatan 14" & hade mkt trevligt..
Nu har jag bara städat köket, ska softa framför tvn & njuta av att vara helt helt ensam hemma :)

Ska vila lite, sov kass i natt.. Bebben rörde sig hela hela heeela tiden.. Tror han har missförstått något, kanske tror att han e en fisk & ingen liten bebis ;) Heeela magen rörde sig. Hahah ganska coolt ändå!!! Tycker det e jätteskoj när han tultar rundor där inne men inatt kunde jag verkligen inte somna pga det..


Puss & än en gång.. GLAD PÅSK!! Ta hand om dig själv & varandra..





Kommentarer
Postat av: Mia m.fam

Önskar dig,lille bebben och resten av familjen En Riktigt Glad Påsk!Ha det gott! Kramar

2009-04-10 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0