Biotime

Igår va det dax för Benjamin Buttons nånting.. Med Brad Pitt, ni ve den sexiga hunken som Angelina snodde från mig..
Vi anlände på ena bion för att få besked om att det va no places left så blev hänvisade till Rigoletto eller va det hette.
Vi gick glatt dit & när jag gästade toan så inhandlade Anna popcorn, chips, 2 läsk & godis,klart de största behållarna..
När jag kom upp fick jag besked att vi skulle ta vårt lass me tilltugg ut i kylan för att vandra vidare, vi hade hamnat på saga.. Kan juh lungt påstå att folk glodde när vi kom vid stureplan påbyltade me snacks.. He he.. hittade bion& fick finally vår plats så vi kunde se filmen.. yaaaay...

Filmen va skum & jag tyckte den va svår att förstå men intressant & timmarna kändes verkligen inte så långa.. Så jaa en bra men skum film helt enkelt. Undrar faktiskt lite va den person som kom på this movie tänkte på när han skapade den? Nästa film måste bli Valkyria med Tom Cruise, verkar riiktigt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0