Hej hej

Back in stockholm åkte hit me mammsen i måndes em..
Kom hem & blev dödssjuk kändes det som.. Influensan slog på me full kraft så har mest haft hög feber, frossa, snörvel snörvel, halsont & sjuklig hosta & svettningar.. Så har min vecka sett ut..
Så så glad att mamma varit hos mig.. kunde ej äta under två dagar.. hoppas bara lillen mår bra!!!
Det viktigaste för mig.. Min kropp kokade så la lite kallt på magen för lillen inte skulle kokas sönder, kändes lite bättre för mitt samvete..
Ska däcka igen efter ett ombyte & en dush, svettas määngder.. Men det e bra tecken på förbättring!!!

Uppddaterar mer sen.. <3

Fan va tiden går fort ändå.. Cashew blir 4 månader nästa tisdag =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Cia

Gumman,du är en mamma:),tror faktiskt aldrig jag märkt någon vara så rädd om ett litet knyte som du säger inte ännu är så stor;). Jag är så stolt och glad att just detta lilla knyta får komma till just dig,det är redan ett mirakel:). jAG LÄNGTAR EFTER DU SKA KOMMA HEM, så vi kan börja umgås på riktigt,ta vara på er ni 2,krya på dig.....puss o kram i massor till mirakle end mamma Sonndish:))))))))

2009-01-10 @ 13:35:39
URL: http://ciaerixon.blogspot.com
Postat av: Cita

va kul att du ska ha bebbe. det är s¨å underbart att få bli mamma. att man bara kan känna en sådan kärlek till någon annan, någon så liten. helt underbart!!! all lycka så klart o hoppas du mår fint.!!! Kram kram

2009-01-12 @ 20:35:58
URL: http://wilmergur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,hoppas du är frisk och att ni båda mår bra!Blev lite orolig faktiskt när du inte bloggat på ett tag!Skönt att inget hänt er!!!!!!Ha det bra,vi ses säkert när du kommer ner!Kram från Fam. Henriksson

2009-01-16 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0