Im alive

hehe Ja jag lever, har bara inte oorkat blogga ...
Jag vääxer & lever på.. Nu e jag i vecka 17 snart så tiden rullar fram i 190..
 And i like it..Vill att det ska ha gått tiden ut nu så bebben kommer =)
Mår fortfarande inte så bra.. Vilar mkt för att orka me att umgås me alla underbara människor då & då..
Denna helgen har vatt full me roliga aktiviteter så idag har det vatt soffläge.. =P
Torsdes va jag hos Laila på surprisepartaj för Maya dom kom hem från USA.. va jätteskoj att träffa alla =)
Fredas va jag hos Anna på middag då hennes vän Mattias va på besök.. sen blev det lite utgång men vi va trötta allihop så fick bli nattmat hos mig sen sängen..
Igår va vi på bufee´.. SUSHI.. me lööööve <3 & ja en massa annat. Sista tiden har jag fan knappt ätit nåt men igår wohaa jisses va jag åt haha det va dotti dott..

Snaaaaaaaaaaaaaaaart flyttar jag HEM to Ytown.. yaaaaay.. miss mommy.. har blivit så jäkla mammasjuk sen jag blev gravid haha


Puss på näsan


Kommentarer
Postat av: anna

när kommer du hem snäckan.?

2009-01-20 @ 21:36:28
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0