Arabisk mat, promenix & bio

Igår softa jag & Jessica hemma.. men ångrade oss senare på kvällen & mötte då upp S ute på nåt ställe i närheten av oss.. Tog det lungt.. dansade av lite kalorier & sen hem & somnade så gott efter en mysig kväll men trevlit sällskap..


Idag har jag sökt massa jobb.. ska på 2 jobbevent i veckan.. håll tummarna ;) lova lova lova




Annars Softat.. S lagade arabisk mat till oss & bjöd över grannen.. killen kan verkligen laga mat, igår gjorde han lammgryta me pasta!!! MYCKET harisa & stronga grejjer.. Känns som man e back in Tunisia.. tjohhooo..
Efter maten var vi ute & gick en promenix in my hoods haha.
va b la nere vid vattnet som ligger typ 8 min från mig. såå nice det e här!!!! Storstan & betong på ena sidan.. Vatten på andra hehe Shiiit va jag trivs här i Bredäng.. känns fan som man e utomlands när man går ut.. hehe





Ska fixa fiskdag & grillkväll soon här.. hoppas vädret e fint nästa vecka för det =)

Har ej bilder på lägenheten än för jag e inte hundra klar me allt & vill att ni ska se när allt e finished.. men här börjar bli riktigt nice =) Men utsikten från balkongen kan jag dela me mig ...






Ikväll va det sommarbio kallas det... utomhus bio med världens största skärm..
Fick ej till så bra bild eftersom min mobil ej har blixt.. kass!!!!


Visade "ett öga rött", mysigt me alla folk & storbilden & så va det juh precis på gröningen utanför oss =)
Huvudrollsinnehavaren från filmen va oxå där .Ja de va allmänt söndagsmysigt... Men lite kallt kanske..
Så fick bli Te & sängen när jag kom hem.. så jag ej blir sjuk, har ej tid till det hehe

Puss god natt


Kommentarer
Postat av: ninna

åhh ser fantastiskt mysigt ut kan förstå att du trivs ju :-)

2008-08-25 @ 09:34:49
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej snäckan!

Trillade in på din blogg av en slump.



Inte visste jag att du lämnat Ystad.

You go girl!! :)



Hoppas att allt är bra! Känner jag dig rätt, så gör du storstaden osäker.. ;)



kram /Aexandra

2008-08-25 @ 11:03:39
Postat av: Sonnda

heey girl.. =) osäker e bara förnamnet hehhe hoppas allt e bra me dig ... kram

2008-08-25 @ 12:52:57
Postat av: Petra

hej gumman!! ser hur mysigt ut som helst där uppe. :) skönt o höra att du trivs bra där iaf!!vill så gärna åka upp där. men ska se om rickard ska dit snart så kanske jag kan lura med mig där :) hehe puss

2008-08-25 @ 13:41:59
URL: http://wtfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0