Arrrrg




Vill bara säjja..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah e såååååååååååååååååååååååååååååååååååå arg.... HATAR HATAR HATAR haters!!!!!!!!
så hmmm störd men va faaaaaan vakna människor... kom ur er bittra psykooooos & lev...
FFS.. Stötta folk som tar steget... begränsa inte folk för att DU inte kan göra nåt me ditt liv..
Jaaaaaaaaaaaa jag fattar I GET IT..
Det kommer inte alltid va rosenfukkingrött i stchlm MEN HAR JAG PÅSTÅTT DET??
Livet blir en vardag där uppe me... blir säkert bittet vissa stunder men då har jag i alla fall stoltheten att jag inte fastnat i YSTAD att jag inte sitter på samma ställe som jag gjort sista 50 åren..-

Folk e så falska sonnda..du e så naiv.. det e hård attityd i stchlm...
hahahah JAG E VAN!!!!! Beliiive me... kan räkna alla falska & backstabbande brudar som passerat i mitt liv utan att tänka efter nämnvärt mkt..
Så många knivar folk i denna stan satt i ryggen... men va jag vet så slutade rätt snabbt blöda & i survived AGAIN...
Ja ni vet vem ni är.. sääkert... ler en i ansiktet % baam så fick man en smäll till..  säkert lika måånga falska råttor där som resten va landet... men det e smällar man får ta..

Back up what you flap out.. otherwise shut the fuck up!!!

Lägenheten står kvar 12 mån till.. trivs jag inte så skäms jag fan inte för att komma tillbax..
SLUTAAAAAAAAA TJAAAAAATA!!!!!!!!!!!!!!
 Fastna här i tristessen... staden som aldrig går framåt.. ja JAG tycker det... andra tycker kanske att livet e lull lull här men JAG trivs inte... dont hate me for that!!!
Alla gnäller ut den om "buhuuu så fukked up tråkigt livet i ystad e".. "så bull".. "ah det händer aaaldrig någonting".. Meh guuuud.. Dra ut i livet.. gör nåt..

Ångrar du dig??? nada problemas.. för jag har en NYHET Ystad kommer faktiskt stå kvar!!! det kommer vara på kartan fast du försvinner ett tag & testar nya vägar...

GAAAAAAAAH Fuck this...

Im out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger bara-fan du är cool du som istället för att gnälla likt typiska "YSTADSMADAMER"(eller de som tror sig vara det)gör något galet,nytt häftigt av ditt liv!!!!!!!!""Madamerna" gnäller,tror de äääääger stan,att de är förmer bara för de stylar och kletar sig till sin "falska skönhet!!!Ingen avis här inte-lever hellre med gott hjärta och vänder deffinitivt inte kappan efter vind.Tror på naturlighet,ärlighet och att träffa folk utan"barbiekomplex"!Bara väntar tills maskerna faller,ha,ha!!!Så babe-have it best up there!Never mind the gossipgirls-be yourself!!!

2008-08-05 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0