Bloggish






Lördagen blev all goooood... partey partey!!!! Började kvällen hos Cia..
Hade samlat ihop lite folk tillsammans..
Cissi , Ia, Petra, Vevve, Nevres, Andreas..
hmm har jag glömt någon? Har guppy minne..
Hade en supermysig kväll me mkt skratt & skoj.. Sen blev det Bar a Bar.. längesen man va där faktiskt..
Men sjukt skoj hade jag.. Ultimata tjejgänget & träffade en gammal vän med som förgyllde kvällen ;)
Ja så fina män växer fan inte på träd.. hade de gjort det hade jag vatt happy hehe.. Sjukt ändå att man kan va så intresserad av honom efter så många år men ja han e juh bara Fine fine fine..

TACK Cia för en trevlig förfest & tack till gänget för att ni förgyllde min kväll..



Cp brudarna in action... BOOOOOOOBS WE LOVE hahha




Sh sh shake that ass petra hehe



Kiss kiss



*kommer sakna*



*Kärlek*



*kvällens partyanimals*



*Sweets*



*2 av sonndas Änglar*



*pop corns mongo haha*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Har även hunnit träffa Anna m familj i veckan =)
Myst me lillan & uppdaterat livet me Mamma Anna..
Så glad för hennes skull att hon fått en liten fin familj..
Att hon e så lycklig... makes me really happy girl ;)



*Jag & Lillan myser*

Annars? Jo.. mycket att tänka på..
har ej tid att sitta här men tänkte att det va dax att uppdatera..

Flyttfirman kommer i em.. ska ta det mesta..
Bara Tvn & en spegel som ska me upp i lbilen när jag kör
upp nästa vecka...
en hel del Lådor & grejjer men sjukt ändå att få plats me en hel tvåa i några lådor!!

Tvbänken har juh johan.. soffan ska stå kvar.. Kajsa tog skåpet i badrummet.. Köksbordet har mammi..
Ja de stora grejjerna är juh gone.. får börja om på nytt en dag om jag ska ha eget igen sen..


E lite förvånad över några människor som lovat att ställa upp till 100 % som bara e gone.. Oavsett vilket så struntar man inte i sina löften hur som helst.. Speciellt inte när man inte ens avbokat de planer man har framöver utan bara struntar i det.. Ett sms eller ett samtal att det blivit ändringar hade kanske inte varit så svårt eller?



Igår hade jag & Kajsa myskväll efter att hon hjälpt mig ner me de tyngsta grejjerna i källaren..
Kollade film & åt onyttigt & bara va.. så som det va förr.. haha..
Jättemysigt gumms.. TACK..

Dax att ta tag i det sista i lägenheten nu så hajj påå

PUSSSSS








Kommentarer
Postat av: ninna

Fan kommer sakna dig ju, synd vi inte hann ses innan du åkte ju :-(

Lycka till hör gärna av dig och glöm inte uppdatera bloggen såman vet hur du har det där upp :-D

KRAMAR i Massor!

2008-08-12 @ 14:48:28
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Cia

NAWWWWWWWWW ,tack för fina ord,greder:)..sen såg jag minsann det sista fotot minsann oxå var hos mig:)november vill jag minnas:)det är så sjukt sorgligt du skas åka nu när vi blivit kära i varandra :)love you...ses på torsdag my love:)

2008-08-12 @ 20:32:16
URL: http://ciaerixon.blogspot.com
Postat av: Petra

nämen känner igen bilderna ;P

tack sjävl för en superkväll! du kommer bli saknad här nere. men vi får ta o komma upp o hälsa på så fort pengarna börjar rulla in!! =)

ses på torsdag! puss

2008-08-13 @ 00:07:40
URL: http://wtfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0