Drugs and RnB

I fredas va jag ute m Sofi, Sara & Natali,, raggade även me några trevliga grannar.Va en soft förfest..
Skulle egentligen till Layer Cake tror jag det heter me Sanna & Co men fastnade me Ystatjejerna..
vi drog ut på ett ganska enkelt, gratisställe...Va där ett par timmar & dansade & ja hade skoj.. inte det roligaste stället men hade nice sällskap av tjejerna..
En kille tjatade & tjatade & tjaaaaatade om att få snacka me mig & bjuda på ett glas vin.. Till slut pallade jag inte  tjafsa & han verkade ändå Ok & följde me fram till baren.. Tyckte att jag kollade glaser HELA tiden men tydligen inte..
Efter att jag druckit några klunkar blev det Black.. Asså jag hade betett mig så jäkla skumt så det finns inte.. bjöd på många asgarv.. shame on u girls, men dom trodde juh bara jag va mongofull & hade klart kul & jag hade juh garvat   konstant . Hann inte mer än hem sen somnade jag diirekt på soffan me alla kläder på!
Såååånt as!!!!!!!!!!! Han drogade mig den jäkeln.. tänk nu om inte Natali insisterat på att jag absolut skulle me henne!!!!
THANX igen darl.. verkligen underbart av dig!! Och Sofi & Sara va oxå så söta.. tog hem mig till Sofi, bäddade ner mig & såg till att jag hade det bra... *kärlek*
Kände mig shaky hela lördagen men hem & dushade & fixade till mig så jag kunde hänga me & fira Lailas B-day!!!

VA FÖRSIKTIGA NÄR NI BJUDS PÅ NÅT!!!!! GÄLLER BÅDE TJEJER & KILLAR!!!!!
Jag tyckte jag va det men tydligen inte tillräckligt...






Kvällen började på "Fridays", ett ganska soft matställe fast vi fick vänta 40 min på bord & typ detsamma när beställningen gjorts till att vi fick maten.. Men jag va nöjd me mitt val.. Will som va me oss blev dock besviken.. stackare!!
Snubben e från Texas & den svenska lilla mumsbitsteken (med betoning på LILLA) e inget i jämnförelse me deras BIGstekar.. Personalen sjöng för Laila & alla verkade nöjda när vi gick därifrån..

Drog till Berns på Mosquito Night.. Va grymt gryymt NICE!!!! Jag
va seg i början (va juh inte tip topp) Men damn damn va folk kunde SHAKA ass... När brudarna kom upp på scen & verkligen shakade ut den så kunde jag inte mer än tycka det va så soft!!! Även en magdansös va på scen... Meh va fan Skulle juh vatt Laila som dansade inte hon hahah

Det va Reggaton, RnB, Hip Hop, Salsa
 ja u name it i promisse they played it!!!
Är tydligen detta eventet 1 gång per år
 om jag inte har helt fel för mig..Ill be there next year people.. beliive me hehe
 Blev en dansig & nykter kväll
& jag tackar tjejerna för en najs kväll!!!


Jag & Erica på Fridays
Tuffingarna hehe


Idag har jag plockat lite, tvättat & umgåtts lite me Soufiens bror & hans fru som kom på besök över kvällsmat..
E lite seg så blir en tidig kväll ikväll.. Imorron kommer Jessica & då blir det att färga håret & städa & snacka skiit hehe


Puss




Weak moment ... oh nooo... miss ya iddi... =/



Kommentarer
Postat av: ninna

usch fy vad obehagligt, men tänk vilken tur du har som har sådan fina vänner omkring dig som är envisa.

Låter som du lever livet iaf, du vet föressten ingen som har en liten lägenhet eller ett rum att hyra ut 1-2 mån en kompis till mig hade tänkt praktisera där uppe men måste ju bo någonstans. Så jag tänkte varför inte höra med dig ;-)

Puss

2008-08-31 @ 21:08:35
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Sonnda

hmmm ska kolla runt.. en tjejkompis till mig ska flytta från sitt rum men det ligger i Akalla.. hon ska flytta till söder.. men vet du va.. blocket,se e det ultimata stället att söka ett rum.. =)

2008-08-31 @ 21:32:58
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan girl-det kunde blivit riktigt bad!!!Så skönt att dina vänner är så fina-vad hade inte kunnat hända?!Vilket svin,den där snubben!Det är riktigt hemskt med alla dessa droger som finns och som bara verkar bli fler och fler!Nice är att se att du "rockar","partar" och har det nice iallafall!!Keep on shaking!!! BIG HUG

2008-09-01 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0