E de så?....

Från en läsare ;


Säger bara-fan du är cool du som istället för att gnälla likt typiska "YSTADSMADAMER"(eller de som tror sig vara det)gör något galet,nytt häftigt av ditt liv!!!!!!!!""Madamerna" gnäller,tror de äääääger stan,att de är förmer bara för de stylar och kletar sig till sin "falska skönhet!!!Ingen avis här inte-lever hellre med gott hjärta och vänder deffinitivt inte kappan efter vind.Tror på naturlighet,ärlighet och att träffa folk utan"barbiekomplex"!Bara väntar tills maskerna faller,ha,ha!!!Så babe-have it best up there!Never mind the gossipgirls-be yourself!!!


Thaaaaanx...really.... sending love ur way...

I
nte så arg idag... blivit sjuk ba.. blää ... tror jag blivit känsligare pga all stress i kroppen!!! Blir dålig hela tiden..
Yrsel, illamående, blodsockersvängningar.. ja en del av det.. isch.. Sjukat mig från jobb.. blev nog inte glada men shiiish mår verkligen inte braaaaa.... Dratt på mig nån influensa eller nåt!!!

Va jag gnäller hahaha... blir så trött på mig sj.. arg & sjuk.. hahaha sån HAPPY människa...


Helgens citat;

"Meeeh kan jag inte bara få sitta här & titta på dig?... Du e juh SÅ snygg"
Hhahhaha stackars snubbe...


Puss på näsan Lovers...




Kommentarer
Postat av: ninna

Hej tösen, kan bara säga att det var en vis människa som skrivit en sådan kommentar till dig. Jag håller med :-)

När reser du??

2008-08-05 @ 20:33:39
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej på er alla!Vis vet jag inte om jag är,men tack till Ninna för det!Jag är helt enkelt så fucking tired på falska people och då i synnerhet brudar!Fan att man skall misunna någon lycka,eller annat!Ofta bottnar allt klet och smet i osäkerhet,enligt min mening.Visst är det nice att hålla sig pretty and nice,men är du inte sann för övrigt är du inget!!Sonnda-krya på dig,ha det best and be yourself!!

2008-08-05 @ 23:06:56
Postat av: ninna

nä men som du säger så finns det allt för många människor (oftast tjejer, men finns säkert även killar med) som inte kan unna andra att vara lyckliga utan att ständigt vara avundsjuka. Och ständigt ska få andra att må dåligt för att dom verkligen GÖR något med sitt liv. Kanske är det så för att dom själva in vågar ta det steget??

Bra skrivet var det iaf.

:-)

2008-08-06 @ 14:44:02
URL: http://frureimers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0