Gratis e bäst.. eller?

Medlem på gratis bio?
Gratis erbjudande & jakt på poäng som ger dig mer =)  Bli medlem nu!
så tjänar du lätt ihop poäng till en biobiljett..


Skriv in mig som värvare; -Sonnda- gynnar både dig & mig ;)

 
Logga in på; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=65995

*************************************************************************************************************



Kvällen blev lyckad.. mammsen o vänninan & kajsa & jag hade skoj..
God mat, god drikka & en  trubadur.. Irish night inte min stil annars maybe men what the heck va grymt hehe

Dax & nanna nu.. jobb tidigt imorron... sen partey.. shiish mkt fest nu får vila ut i stchlm sen haha

Puss på näsan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0