Bokdax

Läser just nu ; Jane Green - I dina kläder
Jag gillade den här boken. Den är lättsmält  nu när det har varit så mycket annat i veckan.
Även om boken emellanåt har sina djupa stunder så är den dock en chic lit, ett bra tidsfördriv! =)
Har ju lite tid till det nu när jag softar & tycker synd om mig sj hehe...
Mår bättre idag men e så trött (?) Fruktansvärt trött..


Nu när jag vatt hemma har jag packat en del.. mkt smågrejjer som ska ner för flytten sker juh fan om 6 dagar.. känns som att jag ej hinner med.. Så trots sjuk/ segheten så måste jag ta tag i skiten här..



Har snackat me den personen som håller min nya plan i sina händer... Fixar detta sig så kommer jag bli så glad!!
Fatta va jag kommer gå framåt om detta sker.. berättar när jag vet.. blir det inget får jag väl glömma det igen ba..

Yeye säng tidigt ikväll så jag kan Jobba imorron.. E själv på avdelningen så hade vatt illa om jag ej kan..
Finns inte direkt andra som kan hoppa in.. så jag får snällt piggna till nu & work..

Ninna; flyttlasset går den 12 e men jag drar själv förrän V 34.. Känns som hundra åååår hehe


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0