Hmmm

Vill ej höra om ystad.. blir bara lack fan.. folk på El Giganten påstår att jag dratt från allt & skitit i vilket.. NAJS people..
JAG HAR SEMESTER!!!! Jag är fortfarande anställd...
Shiiish va Dryga folk e.. men det e bra.. känns bara bättre me mitt beslut att dra hit då... thanx suckers..


Jaa trivs bättre & bättre i lägenheten.. Han jag bor me träffar en tjej som heter Jessica.. Fyyy faaaaan va skoj vi haft!!!!!!!!!!
Drog ut i torsdags på Mama Africa eller va det hette & shakade ut den till Reagge all night long.. Billigt & bra & nice utsikt ;)

Fredan fixade jag lite hemma.. drog med Jessica hem till andra sidan stan.. shiish så långt borta & ändå e det stchlm,..
Ångrade oss när vi kom dit & åkte tillbax till Bredäng.. fixade till oss and softade på en pub runt hörnan.. sjöng kareoke & hade ytterligare mer skoj =)
Skulle gå hem men bestämde oss för att dra till "Patricia".. va på en båt me olika dansgolv & etapper.. RIKTIGT bra ställe..
Hade en nice natt & drog ej hem förrän vid 6... fnittriga & galna hahha


Idag har jag vatt i skärholmen.. kollat runt lite & så.. läär mig vägarna.. Hade vatt fettnice & fått jobb typ i kungens kurva.. lätt väg & tog ej så långt tid =)

Nej ska in på arbetsförmedlingens sida & skikka iväg lite ansökningar ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0