SKHLM

Va i skärholmen today. Lovat my roomie att pay his bills på banken där, hittar inte så bra i city än so love Skärholmen hehe
Hittat en sån grym affär "New Yorker" , när jag får cash blirre att handla.. verkligen billigt men sjukt coola grejjer.. inte min gamla stil kanske men passar min nya hehe.. Måste förnya sig ;)Som en kompis sa; Umgås lite till me Sanna så kommer kickersbruden fram & klackskotjejen är ett minen blott *tss* Kanske lite roligare att ha en vardagsstil & en parteystil..
Ska smuggla in mig i Sannas garderob & smuggla ut en massa snygga grejjer, den tjejen har så soft stiiil... yeah me liike.. hehe

Ikväll blirre partey m sanna & co.. ska bli skoj =) Vet ej om det blir ba hemmafest men kul att hooka upp me tjejerna, verkligen tuffa brudar i Lyxförpackning!!!

Ha en underbar kväll people.. ska tvätta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0