Snövit goes stchlm


Jag & sofi & Devilicious körde på noll tid hehe Zappa oss upp me en del kisspauser mellan hehe
Trångt i lilla bilen men vi hade kul.. musik på högsta volym & mkt flipp.. Sofi blev lite rastlös & fick lite mongoryck, väldigt roande .. gjorde färden bättre!
Kom upp vid 17  tiden så vi körde först hem till henne & lastade av grejjerna.. sen home to my place.. Höll på att köra över en cyklist & bli påkörd av en buss men hittade snabbt till min adress ... *lol*

Guu va jag trivs i lägenheten.. känns så bra!!! Har mitt rum som börjar bli klart.. bara en spegel som ska upp nu =)
Lägenheten e supermysig.. har satt upp lite grejer som e mina runt om i vardagsrumemt & så med.. Soufien har ej klagat så hoppas på att han inte har nåt emot mina grejer...
Trivs sjukt bra me min "värd" & folket runt okmkring honom.. det e juh ett stort plus..
Börjar lära mig Tbanan nu hehe varit around lite & kollat läget...
Skulle köra en runda me men ångrade mig .. shiish om jag skulle köra vilse .. hell noo att jag kör själv..
Ska ragga me mig sällskap i helgen så jag kan köra till El  Giganten i skärholmen & inhandla det sista.. Kolla runt lite & lära mig vägarna..
Som det ser ut nu så får jag ej jobb utanför stan så kör ja ner bilen till mammacita.. Kan ja lika bra åka Tbana..
Men får jag jobb utanför så får bilen snällt va kvar.. vi får se vi får se..
Ska på nåt jobbevent ikväll & även ett nästa vecka så det bådar gott...

Kommentarer
Postat av: ninna

Håller verkligen tummar och tår för att du hittar något bra jobb snart :-D

Låter lovande att du redan trivs vi får höras, har ju lite update för dig med, men det är lite hysch hysch än så länge, bara M och mina föräldrar som vet ännu.. men det kommer ;-)



Kram

2008-08-21 @ 16:31:49
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallo i estockholmo!!Nice att höra att du trivs så bra redan-lovely!Ha det best up there and take care!

2008-08-21 @ 16:54:09
Postat av: Anna o Fanny

hoppas allt gått bra men de verkar ju så... du är ju en survivor så vad mer hade man kunnat ana ..

lycka till med allt där uppe... kramar från oss ..

2008-08-23 @ 07:35:09
Postat av: Sonnda

Kärlek till er allihop =) puss

2008-08-25 @ 01:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0