Ströööva runt


Har varit på stan heela dagen.. heeeel dagen hehe glad & lite frusen (regnat uuut den) kom jag hem preciis..



Först va jag & lunchade med Mr D.. va soft!!! Thanx för maten my friend & det trevliga sällskapet.. Cool & soft snubbe det dära!!!

Sen vid Fem mötte jag upp Ystatjejen jag träffade på Tbanan häromdagen, S..
Drack en kaffe & uppdaterade allt vi missat.. Jättemysigt faktiskt!!!! Soft att bara kolla folk & snacka lite skit hehe

Kvällen mötte jag upp Sanna & Terri på Tbanan för att sen följa me dom till kungshallen & titta på när de åt.. hehe
Shiiit de som jobbar där måste tro att jag inte har ett liv ..
Först Kungshallen me D sen samma ställe me S & sen surpriiiise ville Sanna & co oxå diiit.. poppis place number one just nu haha


Ok sjukaste idag IGEN..

tänkte att jag skulle utforska stchlm lite mellan alla meetings 2 day, så jag gick in i en liten tvärgata.. gick förbi en affär & av en slump tittar jag in & där står en gammal kompis haha Tina bara står där.. gick in & haffa henne & ja det va kul!!
Först en på Tbanan & nu i affären.. skaran av folk omkring sig växer sig starkare ;) Tur det e nice people & inte folk man skyr som elden hehhe

ååååååååååååååååh vill shoppa!!!!! varför fick inte JAG tillbax på skatten.. skit skit skiiit.. vill shoppa.. kläderna bara hänger där & kallar på mig.. DET E SANT!!! Alla väskor & skor & ja allt e så så så inte dyyyrt!!!
Men nääää betala ett sånt Tbanekort & nu e man pankish.. luspank.. åh liiiider!!!!!
Får inte första lönen förrän Oktober... Ja OKTOBER!!!
Aaaaaaaaaaaah... men det löser sig.. skönt att veta att man har en inkomst därefter.. =)
Så alla nöjen finns det gott om inplanerat men jag får snåååla.. hålla i cashen & va snål.. hatar att va snååål!!!
Men det får jag stå ut me ett tag till...


Bla bla bla ta ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0