Snövit & Askungen äger


Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta eller att alltid kunna

Att vara stark är inte att alltid orka skratta
att hoppa högst eller att vilja mest

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft och ta del av den.

Att falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.

Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast.

Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit!!!!


 

Igår kände jag & Petra mig på bushumör.. Så efter jobb spontandrog vi till Malmö...
Blev lite förfest eller va man ska kalla det hos Petra sen ner till stationen i blåsten & iväääg..
Kom till Crown Night Club vid 00.00 .. Sjöng kareoke, danced, hade fett skoj!!! Mycket roligt folk & bra musik..
Måste verkligen göras om.. Sen va vi juh sjukt ekonomiska oxå.. Fattiga donnor så det blev sommarkortet, fri entre & ja vi lyckades strypa budgeten till 100 kr var typ under kvällen hhaha sinnes.. Sjukt kul!!!!!!




Smiiile ... & va vore livet utan min guppymun?? hahah kommer alltid fram när vinet e i kroppen..



Mongo Egooo

Hmmm jag har tydligen precis som många andra hittat min favvosida när kameran kommit fram.. hööger..

Kom hem kl 13 idag, däcka sen dusha & iväg på farvälfika eller va man ska kalla det me Janny, Jollie och petra.. Njöt av solen & mös.. Thanx girls.. Synd att ni andra ej kunde men vi ses juh snart igen så ;)





Win some lose some.. känns som man kommit ur sitt tunnelseende & sett verkligheten runt om en..
Bubblan har spruckit.. Denna flytten ger en ny start.. men ville ha vissa personer me mig på min start men nej ..
Så besviken så det går ej att beskriva i ord.. Folk jag inte lagt tid på tidigare har verkligen visat sig vara värd den tiden jag slösat på många andra..
Varför ska detta visa sig nu, kunde juh show it self för längesen.. Tid är dyrbart & jag vil lej lägga den på människor som inte bryr sig vid slutet ..
Finns två saker i livet man Inte ska göra me mig.. & ni som känner mig väl vet hur jag e..
1. Nonchalera mig aldrig
2. Ljug aldrig för mig

Jag har märkt att jag inte blir arg längre på folk.. har blivit en mes sista tiden (antagligen pga att allt snurrar runt om)
Jag blir bara så så besviken.. jag vill inte va arg & besviken.. vill vara glad & se fram emot min resa i livet!!!
Men ska man va positiv så måste jag verkligen tacka alla mina Guldhjärtan som aldrig sviket min sida.. Visa har fallit bort vissa perioder.. Men ni som e äkta kommer tillbaka & allt e som förr..
Ni har gett mig ångest männsikor hahaha vill inte lämna er.. Men ni vet min adress, yalla kom diiit =)

När ska man vänja sig vid att bli sviken? ...
Jag tycker att jag gått igenom mkt sånt skit under sista åren av mitt liv.. Ändå vänjer jag mig aldrig vid känslan.. det e lika fukked up jobbigt varje varje gång!!
Och jag e så naiv.. jag glömmer så lätt.. ger männsikor en chans om & om igen..
Ja nog ältat om det, tar för mkt energii..




Shiiish helt sjukt att ni som läser följer med i min berg & dalbana.. att man blottar sig här.. men det har hjälpt mig mkt.. Man har det svart på vitt så man ser sig sj på ett annat sätt.. ja ni som skriver blogg förstår =)

Imorron ska jag , Kajsa & Mammas vännina fira mammis B-day, ska bli mysigt..
Jag & några brossor har lagt ihop så mammsen kan skämmas bort & äta & dricka va hon vill.. Sen en liten gåva me klart.. Tror hon kommer tycka det e skoj!!!
Vill att mammsen ska va happy.. My precious in life.. fast vi bråkar konstant nu haha hon stör sig på röran här hemma..
Blir juh en hel del grejjer.. har ju inte lägenheten kvar.. Kaos i bygget hehe

Nej lite sliten efter kvällen igår ska läsa lite & nanna.. =)





 




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du att blotta sig så personligt inför andra är inte helt easy!Jag skulle kalla det strong-för det verkar du vara!!Då gäller det även att ha stor trust i de man omger sig med tror jag!!Kul grej det där att bara "pipa" iväg till "The Big City" och parta med friendsen!Ha,ha du är för cool du-alltid göra något crazy eller skall man kalla det oväntat,ha,ha!Hoppas B-dagen blir/blev toppen!Ha det bäst,be yourself nu and for always!Hoppas allt blir så som du önskar och vill In estockholmo!!!

2008-08-14 @ 22:40:54
Postat av: Sonnda

Tack för dina fina kommentarer.. blir så glad =)

2008-08-14 @ 22:56:41
URL: http://nextchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0