Weekend


Såååå liten bil & såååå mkt grejer.. jisses..
Ska upp till Sofie & packa in hennes saker me.. jisses blir trångt haha
Blir radio för denna kvinna e som vanligt glömsk & har helt enkelt glömt att bränna skivor..

E så trött idag.. Fick sån panikångets igår.. har aldrig haft det innan tror jag.. va sjukt obehagligt.. bättre idag men känns som blodet rusar i 190..

Kommer sakna min mamms... kan inte förstå folk som inte e nära sina föräldrar.. kan inte sätta mig in i det..
Mamma e inte bara mamma utan ens bästa vän.. Så viktig del i mittl iv.. Klippa navelsträngen vid 26.. isch isch

Hon är inte fotogenisk precis men världens söötaste heheh

Puss








Så nu är devilicious packad till MAX..stackars!!!
Men nu börjar fjärilarna i magen flyga runt..
Hur i hellskotta ska JAG me noll lokalsinne hitta dit och framför allt hitta I stchlm..Jisses..
Ja ni lär väl märka om jag kommer fram kanske fastnar i nån förort & blir kidnappad av ett gäng som samlar på förvirrade & tankspridda brunetter.. hmmm Ye ye hade blivit händelserikt & givetvis något att skriva i dagboken...

..Ta ta ..




Time to

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej girl-hoppas paniken lagt sig!Vet hur det känns,not nice at all!!!Tänkte på din"fulla" bil-you know "finns det hjärterum,finns det stjärterum",ha,ha!Klart mamma är viktig-är man dessutom vänner är det sååå nice!!!Tyvärr lever alldeles för många långt ifrån sina familys-menar då känslomässigt!!Bad,bad!To hard!Inte alltid självvalt faktiskt,fråga mig-allt kan man inte acceptera även om man är family!!ex:Bad attitude-you think you are more than you are-put your nose high and talk dirty when people turn their back to you!!!!Var tacksam för det fina du har(vad jag förstår)En fin ÄRLIG relation till de dina!!!Nice,nice!!Have it best,önskar dig all good!Take care girl,you seems nice and honest!!!

2008-08-17 @ 21:43:44
Postat av: Petra

Tror det kommer gå hur bra som helst!!

ha en trevlig resa så hörs vi snart!!

puss

2008-08-17 @ 23:49:28
URL: http://wtfh.blogg.se/
Postat av: Miss Hiphop

Naaw babe.. sharing is caring som jag alltid sagt! .. min mamma e din mamma nu när du flyttar upp till sthlm.. och "min" ******** is all yours, om du gillar rester.. hahaha .

Jag kommer ta hand om dig så dont you worry babe =)



kram kram o aaall that other shit.. aaait ?!

2008-08-18 @ 01:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0