Ye ye yeeah

Hmm idag har jag varit i Skärholmen med Jessica..Tog min bil & ville klart köra nercabbat eftersom solen sken..
Jag fick inte ner taket för när jag packade hade jag lagt nåt uppe vid spärren.. Jag tar bort den & ska gå in i bilen..
Stänger bagageluckan & kommer på att fuck mina nycklar ligger i bagaget.. Fii fan va vi garvade.. där stod vi mitt i parkeringen framför bilarna som va parkerade för vi stannade bara till för att handla en grej & cabba ner.. vi hade stått & klöddat me spärren så folk tittade redan & jaaag lyckas me detta!!! Som tur e hade vi ej lämnat Bredäng så jag va tvungen att springa hem & hämta extranyckeln.. jisses.. hur lyckas man!!! Jessica va bara sjukt nervös att det skulle komma någon & be henne flytta bilen.. Ja hon hade fått be dom att putta på bilhelvetet hahah
Kom sen till Skärholmen som jag nu lyckas hitta till utan probs hehe
Där gick jag till AF bara för att anmäla att jag ska va skriven där & inte i Ystad..
Lyckades gå in i en dörr me huvet före, lyckades tappa kortet ett antal gånger när jag skulle betala & jaa nästan kissa på mig av allt garvande men tanten framför ville absolut inte släppa mig före..
Och när jag e kissig så e jag EXTREMT kissig.. paniiik
Men lyckades ta oss hem safe utan större blåmärken & skador & extra bilnyckeln ligger safe så jag hittar den nästa gång de händer nåt hehe

Fler jobb har ringt idag =)
men har meddelat att jag ej kan men de är intresserade av att jag hör av mig om det skulle knasa sig me de andra..
Nuu börjar allt rulla på i superfart.. chefen ringde idag & erbjöd mig bättre tider & mer än de 50% som va från början (igår) Sååå verkligen win/win.. jobbar måndag till torsdag & fri alla helger.. weeei.. jobbar även längre dagar istället för de deltidstimmar som jag skulle ha från början.. me like my boss =)
Så det innebär bättre lön, bättre timmar & sonnda happish...

Tänkt mycket på det här me jobb.. som tex mitt förra!!
Där har man smilat & ställt upp & kämpat för att imponera i 2 år & jag fick inte ens ett "Lycka till" när jag slutade..
Helt sinnes egentligen.. Folk man stöttat i vått & tort & som tyckte det va så sååå tråkigt att jag skulle sluta har inte ens skickat ett jäkla sms eller engagerat sig alls... Falskhet kallar jag det..
Ska inte va så naiv & ge så mkt till fel personer på nya jobbet.. ska engagera mig i dom som förtjänar det & som inte är allmänt falska för att man ska ställa upp & va en kompis..
Vissa personer, speciellt på avdelningen har delat mitt liv i 2 jäkla år & jag har gjort allt för att pleasa dom & nu..
Nada, zipp, zero.. iiiingenting.. Så tack kollegor för de fina orden & den fina blomman hahha ELLER INTE!!!




Dagens sötnos;


Ja förresten kom på en sak.. sååå söt.. när jag va på AF så satt en liten flikka , troligtvis arabbäääbis med sin pappa.. hon vinkade så jag vinkade tillbax.. så kom pappan me henne i handen.. hon tultade fram till mig & hoppade upp i mitt knä... Lilla hjärtat.. guuuu ville ba ta me henne hem!!! kan väl typ varit 1 år eller nåt.. älskling, sånna moments värmer i hjärtat.. hon ba satt där & log med värsta smilet & 2 tänder & mös haha shiiish..




Någon som vill va surrogatmamma eller va de heter , Yalla??? koom iiigen det e väl ingen big deal ;)


Denna kvinna är B Ä B I S S J U K ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello babe in Estockholmo-Nice att läsa att det börjar rulla på i the right way!!!!Shit vad du kan få en att lägga upp gapskratt-det när man läser om dina och dina buddies eskapader!!!Thanks for goda,glada skratt med ett litet magknip!!!hoppas allt får rulla vidare i samma fina takt för dig!!!Take care-have it best up there!!!!Big hug

2008-08-27 @ 19:56:15
Postat av: Petra

jag är verkligen glad för dig att går så bra!! :) puss

2008-08-27 @ 23:45:06
URL: http://wtfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0