1, 2, 3 ...

svarar jag inte efter dessa gånger så bounce.. noo noo me dont wanna.. Foooorget it.. arrivideci tutti frutti.. adios..
Bounce bitch Bounce!



Hmmm ja jag va juh på firmapartaj förra helgen.. va kul faktiskt.. massa julefood men ska jag va ärlig så e de inte min största favorit direkt.. Men trevligt sällskap, mycket asgarv & sjuk humor lyfte upp kvällen.. När de andra drog ut in tha  clublife så dök jag hem i sängen *snark*
Lördagen va soft me Sammi, massa mys på stan kom Anna Panna & vi drog till Akalla.. Inflyttningspartaj hos Banar =)
Sjuuuukt bra musik all night looong (all credit till Sanna) Dansande galningar & nyheters behag..Raggade  me mig wifey hem & somnade snabbt när Huvet hamnade på kudden efter en GRYM kväll =)
Tänk att bröst kan va så facinerande, en gravid kvinnas booobs hhhaha Män män määääään säjjer jag ba, har funderat på det Mr D & jag tror ej du kvävs.. hahahhahhaah testa?

Söndagen gick i mys & softtecknet..




Måndagen började me 4 läkarbesök.. diabetes rond, barnmorska, dibetessköterksa mfl.. Ja så e det när man e gravid OCH diabetiker.. yaaaaay..sen fördrev jag & Anna vår em på stan & kollade rundor =)
Annars va veckan fylld me jobb bla sen flyyyyyyyyyyyyga HEM, fy fasiken va skönt, komma hem till "värmen",julpynt, ljus & MAMMA ..
Så Paula e husvakt i stchlm =)
Fredagskvällen ägnade jag hemma hos Cia med ett helt gäng softa people, glögg, godis och sällskapsspel!!!
"ALIAS" - Me lööööve long time.. fick <3 attack flera gånger av mitt exalterade tillstånd haha Men vårt lag VANN.. yeah '
Fan va mysigt det va.. en mogen vuxenkväll hehehe ;) min nya favorit.. som lätt ska skapas i repris sooon..

Lördagen va mest hemma, softade me mammsen o brossan Pontus. Sen på kvällen va det 3 rätters på restaurang krogen som Julia hade fixat kvällen till ära.. =) Va supermysigt, de drack drinkar & jag bjöds på alkoholfritt vin.. va gott faktiskt =)
Va en mycket lyckad tjejmiddag, jag fick träffa Madde, simona, Hanna & Kajsa oxå!!! Mina sötisar =)
Tjejerna tjatade me mig ut så jag hamnde med tjejerna på Lite Mer.. *harkel*
Har jag varit där typ every helg & haft skoj???? say whaaaaaaat... Asså stchlm rocks hahaha Ystas uteliv är hmmm jaaa inte så lockande =)
Träffade massa folk som jag ej sett på lääänge... va riktigt skoj.. & oj oj vissa var mer värda att nämna än andra ;)
Säjjer det igen Kajsa.. DAMN DAMN DAMN!!! He he

Idag har jag träffat Mr M.. va fett längesen, jisses över 6 månader.. va mysigt.. Han bjöd på lunch sen softade vi & uppdaterade våra liv =) Sen va det inköp av Alias spelet som Mr M payed.. julklapp =) yaaaaay...
Så nu ska det rockas på juldagen... då ska jag visa la famillia vem som rocks på sällskapsspel OM jag inte svimmar av stress hahahahhaha


Puss





BOKTIPS!!!!

Författar; Caroline L Jensen
Titel; Champagneflickan


En svensk strippa berättar är den sanna historien om hur en ung svensk kvinna på grund av olyckliga omständigheter hamnar i sexindustrin i Köpenhamn och försörjer sig som strippa, ända till dess att en av hennes arbetskamrater blir brutalt mördad. Det är en nyanserad och inträngande skildring av en verklighet som omges av både många fördomar och romantiska föreställningar. Här får vi veta hur det verkligen är att arbeta på en strippklubb och umgås med personer i den undre världen. Champagneflickan är ett i allra högsta grad levande vittnesmål av en sann överlevare. Det är med stor berättarglädje och befriande självdistans som Caroline Jensen ger oss sin historia om den hisnande korta färden från tryggt svenskt vardagsliv till den utsatta tillvaron i den danska porrbranschen. Det här är ingen sensationstext, utan verkligheten så som den upplevdes av en som var där.


Läääääääääääääääääääääääs people läääääääs




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,lust att ses kanske nu när du är nere?Hade varit trevligt!Mia m.fam

2008-12-21 @ 21:39:54
Postat av: Anonym

Hej,lust att ses nu när du är "hemma"?Hade varit skoj! Fam.Henriksson

2008-12-21 @ 21:45:31
Postat av: S-girl

hiiiiiiiiiiiiick japp!! aaaaa :D mo hä hä hääääääääääääääääääääääääää ..BAKA BAKA SOCKE KAKAAAAAAAAAAAAAAA hur fän det nu ska gå i denna tillstånd :d HICK

2008-12-21 @ 22:00:29
Postat av: Sa Sa Sa SaaaaaaaaaaaMiiiiiiiiiiiiiii

Guess what! Guess who! Mo ha ha ... yapp, trodde inget, förväntade mig inget ... men damn vad jag saknar han nu!! You know ;) <3<3<3<3<3<3<3<3 i think its LOVE!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-23 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0