Dagens Kommentar

Vad roligt :) Ett stort grattis :) Du har en underbar resa framför dig, du kommer möta en så stark kärlek du aldrig mött förut, en kärlek som bara växer och växer för varje dag som går, ibland undrar om de e möjligt att man kan älska något mer än man gör men ens barn bevisar verkligen att de går :) Önskar all lycka :)

Från; Ninni...

Va sött =) Tack Ninni.. <3



Igår mös jag & mamma i pyjamas HELA dagen.. Delade julklappar & åt gott (ingen julmat)
Imorse vaknade jag av de vackraste -  Il Divo.. åh me like a lot.. gav mamma deras nya skiva i julklapp & nu får jag oxå njuta av dessa  underbara toner..
Guuu jag njuter av att vara hemma hos mamma.. vill inte tillbax till stchlm hehe..

Snart dax att åka ut till brossan Fredrik m familj & fira Lidberg/Ben-Fredj Jul.. =) Ska bli mysigt..


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig fikastund med dig och kajsa!Kramen Mia

2008-12-26 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0