Grattis..

Till lilla cashewnöten som e 13 veckor idag haha va tvungen ;) Mår lite bättre nu men e fortfarande tired.. Men fasiken va skönt att vara i Ystad & bara vaaa me nära & kära, wonderful..

Igår besökte jag Julia & co hemma hos dom i det nya fina huset.. Mannen fyllde juh år så det va god mat & tårta..
Asså Idun deras lilla prinsessa måste fan va den sötaste Unge som existerar?.. Ja så e det bara, så fukking underbar!!!
Sen kommer min DÅ blir det konkurrans om den titeln  ;)

Skulle lägga upp en massa fina julbilder men datan sammarbetar ikke idag så får bli lite trist istället..
Nu kommer Karim & ska gästa vår mysiga boning & äta fiiiiiiiiiiiiisk.. (som jag önskat idag) Har vatt dålig på att äta det sista tiden.. Gott ska det bli.. Sen ikväll ska jag till Maria & Johan & Sixten & lilla cashewnöten som e i Marias mage *tihi*

Pussssss & än en gång..

MERRY X - MAS.. Massa massa kärlek från mig




Kommentarer
Postat av: Julia

Du är för söt :-) Men du får se till att det blir en pojke så kan de vara världens sötaste tillsammans ;-)



Kramis

2008-12-29 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0