hehe

Fredagen resultera i att jag, Paula & Anna låg i varsen ände av rummet & softa efter en god middag.. Blev sänggående ganska tidigt efter en fullpäckad tvkväll.. Partysessorna va dead..
Sen kom lördagen... Anna & Jag mötte upp Sammi på stan, gick på Xmasmarket & bara mööööös hela dagen :)
Va så så mysigt, bara kolla på alla tusentals människor om sprang mot sina mål för dagen, ljusen om lyser upp mörkret & så va jag juh me två sötiar <3 Spana lite hann vi juh oxå me.. & jaa hittade mössa, efter mkt mkt letande & testande.. bilder på de hektiska sökandet finnes. hehe.. kommer sen.. finns så sjukt fula mössor hahah
Hade kort på Kapp Ahl så blidde en almost free deal.. ;)
Ja men nu kommer jag inte frysa om öronen mer så jag blir sjuuuuker..

Asså allvar, jag drar till mig weird people *asg* På väg in till stan så fick jag mysigt sällskap av ett fyllo på tbanan..
Jag mådde fett illa av hans Stank & kunde inte hejda mig när jag utbrast
- fiii va det luktar!!!! & började klart klökas!!!! Jag mitt smartass trodde jag viska men ikke.. Men guuuu va det stank!!!
Då ropar mannen glatt rakt ut på svensk/finska..
- DET LUKTAR FIIIIITTAAAA...
alla började agarva & han fortsatte babbla om kvinnor & män & ja så frågade han mig var jag va ifrån..
svarade ; Afrika..
Han blev helt exalterad & skrek rakt ut..
- E du oxå en viiiiiiiit neger?????????
Ja vi hade ett vääldigt givande samtal hehe men jag fick artigt ursäkta mig när jag märkte att snubben värgrade gå, hade spytt annars.. Anna oxå fast hon hade svårigheter att sluta garva åt Mannens uttryck ..
Ännu en spännande upplevelse..  Poco Loco ...

Ja sen när vi kom hem så färgade vi Annas hår, brunett jamenviesst ;)
Paula ville ha sällskap till Ica så vi drog ditåt.. Med en smurf, eller kanske snarare Marge Simpson..

Saken va den att Anna inte orkade föna sitt hår så vi fick garvande ta me henne till Ica med blå handduk på huvet..

Asså folk måste tycka vi e cp.. hahaha.. En liten kille pekade på henne & hade uppspärrade ögon när han skulle visa mamma den skumma kvinnan (Anna) hehe Mamman snäste åt den lilla pojken att inte titta så mkt.. (för det kunde juh kanske vara så att Anna led av något syndrom??) *Asg*


Jisses en vit Nigress & en marge simpson kopia, Vårby har det fan inte lätt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj Sonnda!Låter som Ni är helt galna däruppe!Ja,ja vad gör det bara Ni har kul!! ha,ha,ho,ho!!!

2008-12-02 @ 16:44:37
Postat av: BOSSES polare!

I feel SHIT!!

2008-12-03 @ 15:31:18
Postat av: Jossi

Hahahaha fan vad galet gumman!! :D

2008-12-03 @ 16:45:25
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: Nutta

Crazzzzy people dras 2 crazzzy peoples... ;) hahah... Skoj att ni har galet kul iaf.. :) Hoppas att du mår bra annars... u know what I mean... pusss

2008-12-03 @ 23:07:46
URL: http://nuttas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0