Name

Statistik för namnet Sonnda i Sverige

Antal bärare 1 kvinna och 0 män.
statistikSe länsstatistik för Sonnda

Hur coolt e det.. heheh.. Alone, unik.. ;)


Statistik för namnet Safira i
Sverige

Antal bärare 73 kvinnor och 0 män.
statistikSe länsstatistik för Safira »

Jo men då blir min lilla dotter oxå ganska ensam om sitt juh..
73 st e juh inte så många... =)

»
Statistik för namnet -?-  i Sverige

Antal bärare 215 män och 8 kvinnor.
Antal efternamn 6

Njaa killnamnet jag "valt" eller e 90 % inne på är juh inte så ovanligt
som jag trodde, attans & tjejerna har juh faktiskt ett a i slutet..
Vad namnet e blir en surprise.. Vill inte att nån annan ska sno det hehe



Kommentarer
Postat av: Guldregn

Gott Nytt år!

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0