Namn sökes





Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka /

Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke/ Flicka / Pojke / Flicka / Pojke / Flicka / Pojke / Flicka




Jaaa va blir det.. hehe... Mkt pekar på Pojke.. men vi får se.. ;)


Plz help me.. Förslag på Killnamn tack.. !!!!!


Inga gamla svenska namn som arne & sune & sånt utan moderna namn, gärna lite blandning
mellan svenska & utländska.. Mahmoud & mohammed e alltså overkill hehhe



E dödenstrött idag me.. jisses all energi har försvunnit, har nog vatt för mkt aktivitet sista dagarna.. eller ja sen jag kom hem.. Ska mysa me Petra & Janny snart.. Cia kunde inte ses förrän ikväll & jag hoppas verkligen att jag e pigg & gla.. Kvällarna innebär soffläge för denna kvinnan...
Jaha dax för att sminka sig lite.. guuuu va sängen kallar men har ej så mkt tid kvar att träffa alla sötisar.. snart dax för stchlm igen..


Lämna inte sidan utan att gett förslag på killnamn.. aiiit..

Kommentarer
Postat av: Anonym

satte mig och funderade på vad det bir efter att jag fått ditt sms igårkväll och mina tankar riktades direkt till pojke :-)

Ett pojknamn som jag bara älskar och som vi skulle haft om vi fått en pojke är faktiskt Elliot, tycker det är så himla sött.

Och vi pratade om att Nellie skulle eg heta Mira men hon såg inte ut som en Mira och Nellie kändes mkt mer som henne så därför blev det så ist.^

2008-12-29 @ 12:58:18
Postat av: Julia

Gillar fortfarande mina förslag



Samir, Melvin,Melker, och så senap ;-)

2008-12-29 @ 16:49:28
Postat av: Lee

jag vet ett bra, men det kommer jag ha till min egen son om jag får en vill säga så jag säger inget hahahaha :P

2008-12-30 @ 01:50:16
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska behålla cashew :p

2008-12-30 @ 15:43:45
Postat av: anna

gå in o kolla på statistiskacentralbyrån =) där kan man se på namn..=) alltid ngn roligt kan man hitta...

2008-12-30 @ 20:54:31
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0