Nyårs tema & Tatuering...


Har ej sagt det va? GRATTIS till Simona nu när hon e ett steg närmre sin dröm
Har snakkats vid lite & jag fastnade lite på en superbra ide´..
Tatuera in barnets lilla hand/ fot på skuldran med namn & datum under..
Hur sött e inte det???
Ska jag ha en tattoo igen så blir det nog nåt sånt.. =)


Är hos Kajsa nu, har blivit mättad & ompysslad..
Lasagne *mums* & sen Tv med huvet i Kajsa knä & hon känner mig bäst & va älskar jag??
När man pillar mig i hååååret.. hell yeah hehe


Innan idag hade jag först dejt me Maria Å, my darl.. jätte skoj att träffa dig, really to long time no see där..
Sen hooka jag upp me Cia, efter en mysig timme så skickade hon hem mig för jag började bli trött & gnällig..
Imorron ska jag SOVA , sova, SOVA, sova.. Ja sleeeeeep så skönt *Asg*
Kvällen ska jag mysa lite me Maria, Johan & Sixan.. Blir en mkt mkt lugn Nyårs Afton an I Love It!!!


HA EN UNDERBAR NYÅRSAFTON PEOPLE.. Sendin mucho looove..




Kommentarer
Postat av: Fanny

Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 13:14:47
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu har jag hittat din blogg..

Tack själv!!

Kram

2009-01-02 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0