Spontanitet..

Kom hem igår kväll efter en mysig dag på stan me Kajsa & Mia.. Blev lite affärtittande & en räkmacka på koppen..
Ja man ska juh inte äta räkor när man e gravid men kunde inte motstå ;) En gång ingen gång..
Sen kom jag hem trött & gnällig men så dök Nataliii upp me nyheten att hon bodde i malme så blev nästa tåg dit & så hade vi gladiatormys hela kvällen & idag blev det att göra Malmestad.. hittade söta tröjor.. mamitröjor att växa i.. fii fan det låter juh bra.. Känner mig som en cementsugga, jisses!!! Eller snarare som en swollen Marshmallow..



Fast woman haha... Asså allvar sen jag kom till ystad så har magen växt.. shiiish.. Men jaaa man ska juh glädjas åt att man ej gått upp för övrigt =)
Får gå på deffcamp sen... 1 2 1 2 höga knän hehe...

Nu e jag hemma me mammsen & myser & imorron ska jag träffa lite trevligt folk from back in tha days =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lady S

hej darling! ser att du har det skönt där nere, här jobbar crazy sami för fullt (ja nästan då :P) och är in löööööööööööööööve så det heter duga :D ( BOSSE verkar sur, antar att han saknar dig :O )... lot to tell när du e back :) ... ta hand om ER och ha det bäst, hörs när du e back... kram

2008-12-27 @ 22:19:27
Postat av: ninna

du gumman. Jag har en hel del mammakläder här hemma. Kjolar,byxor,jeans,tunikor o tröjor. Kom o kolla. I give you niceprice. Haha. Blir inga fler kottar här :) kram

2008-12-28 @ 08:12:12
Postat av: Anonym

Morning-hjärnan stannade till för ett tag!Kom just på ev.planer för dagen,får se när jag får svar från resten av familjen ang.ev.fika idag.Ha det bäst! Kram Mia

2008-12-28 @ 08:39:15
Postat av: sandra

Hej så otoligt glad för dig. Måste träffas och ta en fika. Berätta för felicia att du skulle få en bebis prata om hon blev glad.

Många kramar från oss

2008-12-28 @ 09:28:45
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0