Stchlmsintolerant?

Jag har ;

- Lyckats låsa in alla mina tvättade kläder i tvättstugan som spärrades 22,00 ... fick snällt vänta till tidigt morgonen efter för att hämta upp dom..

- Lyckats somna på ett fik, fukked up trött sista tiden.. nog ingen som fattar hur i helvetes trött jag e!!!! Jo vissa förstår juh som knows how it is.. Pinsamt men det bjuder jag på.. hehe

-  Jobbat Mån & tisdag sen sjukad igen.. Måste dra mig dit imorron så de inte tröttnar för mkt.. Hosta, förkylning & halsont IGEN.. konstaterat själv att jag är allergisk mot stockholm!!!! Kan man va det.. Stchlmintolerant???

- Raderat nummer i min mobil som jag definitivt inte behöver & helt blockat några personer.. Skönt..

- Funnit värde i en ny person som jag känner mig trygg med..

- Slutit fred med en person som kommer va mkt viktig för mig & framtiden ..

- Bölat till Oprah Winfrey vid flertal tillfällen.. Jisses..

- Sjungit i dushen så grannarna troligtvis skikkat in en anmälan till styrelsen..

- Börjat följa våra bästa år eftersom jag varit hemma en del sista veckorna.. Ändring på det för måste bli frisk & pigg nu & satsa 10000 % på jobb *blir lack på den som styr min hälsa just nu*

- Förundras över en bäbis som inte kan prata än  som kan peka ut alla länder i världen på en karta i Oprah Winfrey show.. WHAT?? Jag kan juh inte ens peka ut sveriges städer??? Fråga inte om län för det går inte.. IG direkt!!!

- Avslutat en massa communitys i surfvärlden.. ooorka ha mer än 2?

- Sovit, sovit , sovit , sovit...

- Umgåtts med Wifey Anna som lagat korv stroganoff & pasta Bolognese sista dagarna.. Najs.. =)

- Pratat med folk som jag ej snackat me på lääänge, cool =) verkligen skoj..

- Träffat Karim!!!!!
jess, myste & åt lunch.. Kul att brossan gästade stchlmstad i 2 timmar & att vi tog vara på det!!

- Försökt trolla så att allt blir bra som jag vill att det ska va.. Speciellt allt som rör sig i familjen.. Men njaa det gick inte så bra..

- Stört miiiiig... Asså allvar Sony Ericsson sucks.. ingen av mina telefoner därifrån har lyckats klara sig mer än 1 år högst!!!! Nu ee min lur cp, kan ej skicka sms & ibland kan jag ej ta emot sms heller & ibland när folk ringer får de indikation på att luren e avstängd men jag har den på?
Dax för en ny IGEN? Blir så trött... jaha får väl låna en gammal så länge för att lägga flera tusen på en ny är uteslutet just nu & man e inte så besatt av den snyggaste luren längre nu när man inte jobbar på Giganten mer, där blev man juh fan helt besatt av prylar hehe

- Druckit massa Te.. mums..

- Klippt mig.. Freschat till mig lite.. Men ingen större förändring..

Näää nu blir det soffan, en kopp te & snörvelpapper & Rachel Ray´s show..







Så vill jag ge Pussmunnen till  Mr Karim B- F för en mysig lunch & för att du helt enkelt e bäst!! Eller neh det e juh jag så du får va second best brossan.. hehe ;)


Ta Ta




Kommentarer
Postat av: Karim

En lite fågel ringde och viskade "glöm inte att titta in på din syrras sida". Tur var väl det för glad blev jag när jag dina rader läste!



Tack själv för en mysig lunch med rå fisk =) . Hoppas att resten av dagen bara blev bättre efter vår lunch =) . Min kväll slutade på stureplan och på menyn stod löjrom, kalvlever och cream brulé - den raden lät väldigt Sthlm wanna-aktig. Nu är jag i snöiga Gävle och imorgon bär det åter hem till min älskade.



Sov så gott syrran och tack för besöket!

2008-12-04 @ 23:34:05
URL: http://www.röntgen.nu
Postat av: B to the e to the a

seee, de e sant har som du ska skriva sa jag vet vad som hander dar hemma ;).. TA HAND OM DIG OCH SE TILL ATT DU MAR BRA.. viktgit vettu i dessa tider :P



Halsa alla pa jobbet och be Hillblom kolla sin mail



PUUSS DARLING

2008-12-07 @ 06:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0