V 11



"Rätt sjuuukt ändå att en människa växer i en annan människa".. va min första replik efter ultraljudet..
Barnmorskan ba - oook- hehe Ja men va fasiken jag visste bäbisen va där inne men att SE den lilla cashewnöten som e 5 cm..Eller som sanna tyckte att broccoli passade bättre för cashew va för litet..

Så där har ni svaret på varför bloggen började me fest & dansa på borden till att ha Idolkvällhemmamys & softa hela tiden & va hemma från jobb pga Stchlmsintolerans.. Som kajsa sa.. innan va det glitter & hard rock nu e det hur många lussebullar du ätit hehehe Ja mer spännande än så blir det fan inte.. eller jooo så klart.. Här händer saker hela tiden, men jag har vattså fukked up trött sista veckorna att det finns fan inte.. skulle kunna sova dygnet runt!!!
Hoppas på att det blir bättre nästa vecka så jag slipper må så här dåligt.. Folk snackar om hur myyyysigt det e att vara gravid & hur uuunderbart man mår.. *harkel* Say whaaaaat? Längtar till den dagen det blir så.. hehe
Men vi e glada åt det lilla miraklet.. det kommer va värt all illamående!!
Ska på läkarbesök gånger 2 på måndag sen jobbe hela veckan om jag får va lite pigg! Sen på fredag så åker jag juh till YSTAD ... yaaaaaaay, myspys till 100%!!!! =)

Imorron e det jobbe sen hem & byta om för julmiddagen på jobb.. ska bli nice..När de andra drar ut i nattlivet ska jag hem & softa för har juh roliga planer på lördan..
Lördag blir det att kolla på Sveriges Lucia i kungsträdgården =) för att sen dra vidare till Akalla & träffa alla glambrudar på get together hos Banar.. =P

Jaaaa nu får vi hålla tummarna att bäbisen vill dansa vidare i magen resten av tiden & komma ut & va pigg & glad & frisk, Vi valde det lilla livet, nu får vi se om det lilla livet väljer att stanna kvar i mig ;)

Pussss








Kommentarer
Postat av: ninna

ohh men Sonnda ska du ha bäääääbis, fasen vad skoj, är så himla glad för din skull :-D

nu när du ändå ska ner MÅSTE vi ju försöka träffas en snabbis, har ju hänt så mycket med flickorna sen vi träffades sist :-D

Var rädd om dig och hojta gänrna till när du är nere o har tid, så ska jag absolut försöka ta mig tid att träffa dig!

Kram

2008-12-11 @ 20:24:01
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Bea

CASHEWNOOOT!!!.. jag maste se den lilla alien!! hoppas du fick en bild for da ska jag se den.. haha saa glad for dig gumman.. jag e nu pa koh samui, var pa koh pha ngan forut och var pa full moon party.. GAALET..men jag klarade mig utan att dacka pa stranden haha.. hoppas du och alien mar bra dar hemma :) tiden gar fort.. snart e jag hemma!



puuss

2008-12-13 @ 11:05:00
Postat av: Hon som kan pruta priser (lr försöker iaf :D)

Säg till innan när en ny bukette ska inhandlas :D

2008-12-14 @ 12:24:10
Postat av: anna

hallååååå vem säger att de är mysigt att vara gravid...???

NOT meeee fy tyckte man de va när man va där.. men nu har man ju glömt hur de känndes o intalar sig att de va mysigt.. men nej... jag mådde skit.. o sen bra ett tag. o sen skit igen ..=)

så de blir bättre o sämre...

hörs när du kommer hem..=) kram banan

2008-12-14 @ 17:21:03
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,här satte Vi kaffet i halsen!!Så skoj för dig-önskar dig LYCKA TILL!!Var räd om dig o "lille nöten"!!!Kramar från Fam.Henriksson.

2008-12-14 @ 21:19:31
Postat av: sonnda

Tack för alla gratulationer =) kraaam S

2008-12-16 @ 11:57:31
Postat av: Petra

Men snäckan då. Vad skoj!! är verkligen glad för din skull :) snar e du hemma så vi kan ses o så man får höra all info :)

puss puss

2008-12-16 @ 23:26:09
URL: http://wtfh.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag är helt jääävla fucking glad att du tog detta beslutet. I loove it men jag gi9llar inte att du dissar mina tyska samtal till din telefon!!! :) SVARA!!! Pussssar

2008-12-19 @ 10:11:06
URL: http://hannico.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vad roligt :) Ett stort grattis :) Du har en underbar resa framför dig, du kommer möta en så stark kärlek du aldrig mött förut, en kärlek som bara växer och växer för varje dag som går, ibland undrar om de e möjligt att man kan älska något mer än man gör men ens barn bevisar verkligen att de går :) Önskar all lycka :)

2008-12-24 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0