Dax..



Flytthjälp är inbokat.. fixade en firma som tar allt istället. Blir billigare faktiskt, en överraskning.. chansade & kollade runt på nätet & hittade en firma i malmö som va hjälpsamma & ganska billiga..
Slippa fixa folk, slippa fixa en bil + släp + att bensin tillkommer... så ja jag e nöjd =)

Ska bo Ganska centralt.. ska bli nice.. =) Har lite valmöjligheter när det gäller jobb.. men håller tummarna att butiken som ligger närmast haffar först... slipper jag juh pendlingen oxå.. Toppen!!!
Annar blir det att pendla ca 1 h & 15 min om dagen men det e smällar man får ta.. & det som ligger längst bort ger mer cash för det är mer tjänst.. ye ye vi får se.. skönt att kunna välja!!!

Va på beachen me Carola idag.. så najs.. jag har varit sååååååå vit sista tiden, ser fan sjuk ut .. ja ja alla andra tycker jag e brun men jag ser inte det.. e man van att sola solarium every week annars så e det jobbigt att va så blek nu..
Slutat helt att sola i "kärringrillen" sen flera månader tillbax, fått nån ångest över att få hudcancer...
så mkt snack om det så ja jag struntar i att sola helt enkelt.. får bli solning a la naturell om jag ska ha färg..

Varje kväll e bokad framåt nu känns det som.. ska få hjälp av carola & nån till att packa allt smått.. allt ska va i lådor när flyttfirman kommer om 2 veckor.. En hel del är fixat, sålt eller getts bort.. så inte mycket av det stora kvar att ta med..

Om jag ej trivs där så går jag väl börja om från början me möbler & sånt sen då.. Lite roligare så.. vissa grejjer va jag inte 100 nöjd me heller & hade ändå planer på att byta ut.. så ja..

Mycket utgifter denna månaden men det e det värt... såååå mkt att göra & så lite tid!!! Plus att man jobbar every day nästan.. Nya däck till bilen gick loss på en del men ja det måste man juh ha..
Skulle sälja den innan jag flytta men näh jag kan inte... enda jag inte vill göra mig av med..

Nu e det dushdax sen mys me cissi ute på jakten..=)


Puss













Kommentarer
Postat av: ninna

men vart ska du flytta???

2008-07-24 @ 18:02:14
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hoppas hinna ge dig en HUG innan du ger dig av till DITT " NYA" LIV!!! Om du tänker vet du vem detta är!!(diskretion)hm,hm

2008-07-24 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0