On the roll

Fixat rum att bo i om inte snubben ändrar sig.. Då e han kokt alltså.. ska haunt him down hahah

Jobbintervju 1 augusti.. Kanske på andra stället oxå om dom inte vill ha mej.. men känns som det bådar gott =)
Verkar positivt..
Shiiit allt går så fort.. men rummet, jobb ett & jobb två e där NU inte sen... =)
Lyckas jag så lyckas jag annars lööser de sig...

Så till er neggon eller haters... Dont care... detta e up to me.. aiit.. mitt liv.. Fuckar det sig står jag för det sj.. ok..

Tack till cissi för du peppade mig ikväll hehe.. va lite confused där...

Till alla positiva folk.. need u now.. ok!!!
Cia har oxå vatt grymt bra me peppningen hehe.. tack för alla råd!!
Sanna min pärla.. w t f skulle jag göra utan dajj??



STORT
steg & det e mkt som snurrar i mitt huvud men känns som detta e rätt.. komma till en ny stad, nytt folk.. Allt nytt... Nytt jobb men ändå samma men ny miljö.. Måste va meningen eftersom allt verkar klaffa så fukked up bra..
Detta började me en tanke & nu e jag på väg bara en kort tid efter....
Kan säjja att jag e tankspridd... mer än vanligt... har noll koll just nu men får ändå så sjukt mkt fixat!!!

Måste sova nu.. jobb imorron... sover kanppt för tänker för mkt..


Puss

Kommentarer
Postat av: ninna

ohhhh låter väldigt spännde ju, blir ju så nyfiken på vad som händer med ju :-D

Puss

2008-07-17 @ 09:27:02
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: sandra

hej vill bara säga grattis och lycka till med allt kram

2008-07-18 @ 14:51:53
URL: http://mitltivsomsandrabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,grattar och önskar dig lycka till med vad du har på g!! en du känner

2008-07-19 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0