Plz dont stop the music ;)




Var ska man börja?
Kom upp i torsdes & möttes up av my friend Dilly.. najs att han hämtade mig för jag hade lätt gått vilse eller nåt..
Hmm stockholm e juh liiiiiiiiiiiiiiiite större än ytown & malmö... haer lärt mig det nu.. innan bokade jag träff så tyckte jag att centrum va väl inte så svårt att hitta till haha men fuck stchlm har en hel del olika centrum..



Torsdagen drog jag & Sanna ut på ett brasilian place.. yeah va grym musik men inte mkt folk.. men blev väl omhändertagna av hmm va han nu hette.. en snubbe som roade oss me  dans & mkt snack haha Kom ej hem pga busstrejken så fick snällt traska 100 mil till närmaste MAX.. ja inte så långt kanske men kändes sååå..
Åt snakkade ut den & sen första T bana hem sen traska ut den igen.. tills en taxi ragga upp oss,.. =)
Somnade så skönt när vi kom hem.. dödstrött..

Jag & Sanna

På fredagen va det bara softa softa sen in till stan & shopapde lite & gick runt & kollade läget .. va en mysig dag med Sanna!!!!
Gick sedan till Sofie för sanna va dödstrött & ville hem & nanna.. Vi snackade, lyssnade på musik.. Drack lite vin & så sminkade sofie upp mig till en donna & fixade mitt hår =)


Kvällens citat;
MTF Niggah...
Sofie.. meeeeh han e juh niggah ... & ser helt glad ut.. (bara vi som garvar åt det & fattar)




 gör sig vacker inför utekvällen
Sweetness hehe

Happy skåning

Drog ut till Summer Jam.. mötte upp ett par heta brudar från stchlm som sanna umgås me =) Sen va det partaj..
Igen hehe.. Stämningen va najs & musiken soft men jag & sofie drog vidare till Kvarnen & kollade läget..
En het latinamerikanare, glaskrig & Lite weirs stuff så gick vi fulla (k drack lite för mkt ) &  glada hem igen..
Blev hemskjutsade sen somnade jag ganska fort på sofies sjukt obekväma soffa ..
Kan inte dj;s i Ystad fatta att de finns så sjukt sjukt sjuukt bra musik att spela istället för den sega musiken som dom tuggar ut varje helg!!!!

Kvällens citat; Inte ens min hooochieklänning fick in mig på stället.. haha eller nåt sånt.. ena tjejen kom ej in & tyckte att den fukked up sura vakten kunde fatta att hennes klänning faktiskt skulle falla snubbarna i smaken haha








Lördan spenderade vi i sängen med tvtittande sen blev det en sväng på stan... o sen föberedelser inför kvällens bravader.. Sannas B-DAY å utgång skulle det bliii.. hehe.. surprise.. skåningens partysessa e uppe då ska INGEN sova haha... (sanna & sofie kommer sova dygnet runt när jag dratt hem)
Jag & Sofie & "Ricky Martin" & "Allas favorit" va ute på kvällen & åt lite dinner, drack lite öl & hade allmänt nice..
Mötte sen upp B-day sanna & co på Eken.. ett bra ställe!!! Hade fett kul... Va hot hot hot.. kändes som klimakteriet va på besök haha.. damn maan.. haha.. Men vi svalkade av oss i de kalla vädret på altanen emellanåt & det resulterade i förkylning hos gänget hehe.. Hot cold hot cold.. Men vi shakade ut den & hade grymt skoj!!!!!!!!
& så slapp vi Buba på stället hehe.. never forget Buba Sofies bästa vän från Kvarnen haha eller NOT..









Efter utekvällen så blev det incheck på Clarion Hotell.. Stchlms nyaste & största hotell, Duntäcke & dunkuddar & trevligt sällskap va verkligen uppskattat efter sofies nackspärrsoffa =)




Fis Out People.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0