shiiiish

Killen bangade ... OM han gjorde... fucked up.. Kan säjja att jag inte blev glad.. inte alls någonstans.. men känns bra nu för verkar som det klirras till att bli ännu ännu bättre!!!!!

Sån fucked up dag jag hade på jobb i går... Jiiiiiiiisses säjjer jag bara... dagen slutade i tårar...
Huuur kan folk va så sjukt sjukt störda??? Jag e chockad över hur folk betedde sig..  verkligen..
Men vi gjorde va vi kunde... KAOS.. aldrig mer säjjer jag bara.. för då får jag riktiga spel!!!!

Vi körde uppåt vid 18 igår.. gick ganska fort faktiskt.. vi roade oss me att zappa mellan radiokanalerna & hålla utkik efter fartkontroller för hmmm det gick lite fort där men oorka köra så långt!!!
Stchlm kommer bli ännu längre.. isch..
Frivilliga att hjälpa til att flytta????
Neh tänkte väl det..
Carola, Pile, Michelle & Micki ska help me.. verkligen tacksam om det blir så!!!!! Behöver all hjälp jag kan få..

E i ulricehamn nu... softar uppe i tha woods me skogstomtarna.. Även kallat familjen här uppe ;) hehhe
Vatt inne ikväll & softat me Natalii & Linnea & deras kompisgäng (snittålder; 16år) damn.. men va mys.. satt nere i hamnen & softade.. sikken utsikt!!! solnedgång, sjön & skogsområdet va så fint!!! =)
Anledningen till att vi va där va att Nicolina jobbade till 21 & jag hade lovat att hämta henne.. min sötnöt..

Natalii nicolina Linnea

Körde en runda me cabben så fick Natalii köra istan
Sen va det Nicolinas tur men bara ute i skogen.. riskerar inget hahha ;)
Men va riktigt duktig faktist.. =)
Hade bara en B skiva i så fick bli Jason Mraz.. verklígen coolt eller neh..

Annars har det bara vatt soooft... kollar lägenheter, kollat runt försökt få grepp om storstan..
Kollat film.. garvat lite.. blivit kliad på ryggen & NJUTIT av att ine va hemma ...

Puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0