Svar;

Till Ninna...
Hjärtat, jag ska flytta till Stockholm & prova mina vingar... har 12 mån på majj att bestämma om det e livet för mig eller så kanske jag kommer tillbax igen...
Man ska aldrig ångra det man gjort utan det man aldrig gjorde säjjs det juh...

Till min hemlige vän hehe.. Du ska få alla kramar i världen =) Pinkie swear hehe



Vatt ute me Cissi vid jakten ikväll & snackat & myst... så fint där e ute & nu lever platsen verkligen upp!!
Sen va jag & Kajsa ute & gick en sväng.. & så hjälpte gummsan mig att ta den ena skåpet.. Börjar lite efter lite så känns det inte så jobbigt Sen =)




Mitt huvud snurrar - så mkt tankar - så lite sömn - åååh.. E detta rätt?

Som mamma sa.. bryt upp om du ska bryta upp!!!! Ta allt me daj & du har juh alltid lilla Ystad att komma tillbaka till..
Men shiiish så konstigt allt känns... Skräckblandad förtjusning... Rädslan att misslyckas... Men sen e det juh inget misslyckande för det e fan inte många som vågar bryta upp så här & bara dra!!!
Lite kluven som ni ser...
Ni som känner mig väl vet att jag e Loco... gör saker efter hjärtat istället för Hjärnan... Spontan ut i fingerspetsarna..
Spare of the moment om det nu stavas så hehe
Ibland är det klockrent & perfekt ibland får jag ett slag i nacken & dööör men glömmer så lätt...
Tar en månad sen minns jag inte någon motgång.. Då e jag happy happy igen *good ore bad?*

Nä nu e det dax att försöka sova.. lång helg framför mig!!












Kommentarer
Postat av: ninna

åhh vad skoj gumman, kommer ju sakna dig massor, får hålla kontakten lite bättre ia msn, mail o bloggarna LOVA det



Önskar dig stort lycka till o hoppas verkligen du finner det du letar efter o saknar så du kan få må bra o få lite ro. -reser du ensam eller det är fler som gör dig sällskap?

2008-07-25 @ 12:31:53
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Sonnda

=) Söta bilder du lagt in på världens sötaste heffaklump ;) kan ej kommentera på din blogg.. vet inte hur man gör!!! Ja vi får skärpa till oss me kontakten tycker jag!!!!! du får uppdatera tösernas framsteg ;) Jag drar ensam men har massa folk där uppe så de e lungt... kommer inte va all alone!!! <3

2008-07-25 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0