Vill..


Packa väskan..
Hitta Jobb..
Hitta Lägenhet...


Allt inom snar framtid..

Ska man släppa tryggheten eller ska man fortsätta blunda?
Har velat härifrån så fukked up länge nu... känns som det e dax.. Känns så jäkla rätt..
Så många åsikter runt om men what the heck.. har lyckats klara mig rätt bra alla andra gånger..
Synd att säjja att man får ångest av denna stan faktiskt.. älskar juh min familj & mina vänner..
Men måste måste utveckla mig sj.. utveckla min umgängeskrets.. ja.. my life.. om det nu e rätt over there så e det väl det annars har juh mami alltid ett gästrum ;)
Känns som jag hela tiden strävar framåt & vill så mkt men står stilla.,, står stilla i detta klimat..
Är Sofie me,till 100% tvekar jag inte.. så gumms we must get real and get the fuck out of here...
Kommer alltid med nya upptåg hehe förstår om mammsen e less på maj haha..
Nu e det faktiskt dax to walk to walk and not just talk to talk..

Ååååååh blir det inget this time så LOVAR JAG SONNDA B-F att ALDRIG snacka mer om mina planer utan då ska jag FASTNA här!!!!! Då ska jag acceptera att jag ska födas, leva & döö här.. *skrattar, fukked up humor*

Alla frågar när jag snackar om att dra; Meh mamma dååå?..
Ja jag vet.. ge mig inte mer ångest.. kommer dööööö.. men life is life.. finns flyg, tåg, bil & buss...
Eller så får jag ha henne där uppe i garderoben eller nåt hehe...
Love my Mom.. & oavset va ni säjjer så e det hon som rules över allihop!!! yeah haha

Peace out..

Har umgåtts me Hanna halva dagen.. legat vid poolen & solat våra fejs.. ätit tacos & sen mötte vi upp cissi för en kaffe på stan... Blev sedan filmtajm & såg "Georgia Rules", kom på efter halva filmen att jag redan sett den.. Shiiish va jag e lost i huvet.. tjatat om att se filmen i flera månader & så har jag redan sett den när den kom ut hahhaa






Kommentarer
Postat av: ninna

hmmm vad har du nu för skoj på gång :-D

2008-07-10 @ 12:24:55
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Va,du skall väl inte lämna stan/landet???

2008-07-10 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0