Devilicious..

Verkar störa många i denna stan haha shiiiiiish...
För skojs skull så får du (anonyma cyklisten) en förklaring till att det står nåt på min parkering hehe

Anledningen att jag skaffade bil från början e för att jag hatar ångesttåg & buss så jag köpte bil för att kunna pendla till malmö!! Gillar nååågon att pendla? isch hat hat
Du har sääkert sett mig med min oerhört attraktiva blåa tröja på Giganten!! haha Men nu e det så att denna kvinna har ett till jobb i malmö.. Sjukt glad för det förresten, lite omväxling i arbetslivet =)
Blev först min lilla Clio (som jag skulle ha till jag dog) men såg då denna röda bil & fastnade.. Blev kär helt enkelt..
Så dumpade stackars Mini Me & skaffade mig ett fint förhållande me Devilicious.. e nu lycklig *asg*

Tycker den anonyma cyklisten att jag ska pendla till malmö me cykel kanske?
Har så fukked up otur me cyklar för den delen eftersom nåt pukko alltid ska sno den så jag går hellre.. preciiis lika bra för konditionen =)
POWER WALKS RULES!! *lol*


vill du hänga me ut & "ragga" en dag så bara hojta till.. hahaha.. Ska vi köra Melodifestivalen 2008 eller varför inte RnB pimpstyle??



Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh fiiiiiiiiiiive

Hängde me Carola efter jobb today... najs =) alltid lika mysigt.. sen kom lite mer trevligt folk dit.. Va en avkopplande & givande kväll!! Ett bra avslut på dagen..

Fånga dagen, Lita aldrig på morgondagen!!!
 Va jag vet så bjuder morrondagen på massa nytt bus..

Keep it real and good night.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0