Dreams..


Drömde sån cpdröm inatt...
Exet va me & lyckades komma på mig när jag var otrogen med en arbetskollega..  haha (han av alla människor??)
KALABALIK!!! O faan va skumt allt va.. Sen följde exet me hem & allt va som vanligt fast han sett mig göra detta mitt framför ögonen... Lite confused man va imorse.. Shiit va jag drömmer fööör mkt.. & snakkar föör mkt i sömne me..
Kan tänkas att jag berättar för mkt i sovande tillstånd så bäst i en relation att sköta sina kort rätt hehe..
Men sov enda till 11 idag.. *snark* försöker göra allt för att radera min extrema förkylning..

morronpigg.. neh

Vill va pigg & kry när jag kommer till stockholm.. =)
Verkar som att åker sj.. för V hoppasde av & C verkar osäker..
Men det e chill =) gillar att va på äventyr sj.. Uppleva nytt ställe & nytt folk..
Man lever bara en gång..


& kom ihåg:

"Det är gratis att fantisera!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0