Life




Promenera till jobbet & Kajsa joinade.. & det började ösregna, dyngsur när jag kom fram men what the heck va en nice promenix.. Paraplysommar detta, sunk.. när kommer solen?

Kom precis home & ska nu ta på maj myspyjamasen & njuta av en soft kväll alone för imorron bitti e det jobb..

Kollade Dr Phil, fuck blir alltid helt bölfärdig!! hahah empati kallas det kanske..
En kvinna hade arbetat bort sitt liv, sökt pengar hela livet & inte njutit alls.. Sen fick hon en dödlig sjukdom & fick upp ögonen av vad att leva livet va!!

You have only one life, but if you live it to the fullest.. Once is enough!


Glöm inte bort att leva oxå..
Pengar kommer & går..
Ha kul, testa nya grejjer.. Man ska inte Fastna inte i sina gamla spår..
Sen om det bara e en trip inom sweden nånna dagar för att träffa nytt folk & festa & ha skoj, behöver inte va en 10 000.- resa flera gånger om året!! Det är glädje att träffa sin familj och sina vänner! Behöver inte kosta något!

Jag känner sj att jag lever till the fullest just nu, drar iväg på nya äventyr.. träffar nytt folk.. utvecklar mig själv & ger oxå åt andra! Lär mig nya saker, ser andra platser..
Ska bara finna den jag ska dela allt med men det kommer...
Bara jag sj som sätter stopp varje gång fast jag har guldlägen.. vet inte varför.. kanske rädslan att bli besviken igen?
Eller rädslan att bränna någon annan..?
Känns bra att man har valmöjligheten att utveckla till andra plan men tar det lungt, bebisstep framåt..
Kärleken e underbar.. absolut.. men allt har sin baksida..
Alla vill ha en partner i sitt liv, men alla e inte redo...Tror inte jag e det! Men det kommer, det kommer.. No stress =)
Hakuna Matata..




Ladda om batterierna & synka ur life, det ska jag göra ;)


Peace out an keep it real







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0