SWEDEN PARTEY


Va på sverigefest hos Carola igår.. =)
Hmmm ja Carola & Janny va nog grymmast på att klä ut sig faktiskt..

image40  Me & Carola,..=)image42Oj oj va kvällen började oskyldigt haha Shhkål my sweetness
image43 Janny my sweet darlin..
image44Va gör du carola? luktar Janny gottis heheh
image45Kvällens snyggaste eyelinermålning : Simona ;)

Har ingen på Pile eller Maria så tar från nåt annat tillfälle för ni var juh oxå kvällens huvepersoner =)
(Men någon som vet var fasiken Pile tog vägen på Lite Mer? Hmmm det mysteriumet får vi lösa.. inget bus utan att vi sööker upp svaret hehe )

image46Pile the maaaan
image47 Jag & Ia my angel.. =)

Ja kvällen började me ett mkt fint bål me jordbubbar & ja annat smått & gott @ Carolas plaze..
Ovanstående personer på fotona deltog i sverigefesten.. Carola hade kämpat på me sitt blåa & gula & hade gjort supermys... alltid lika bäst!!!
Sen festade vi på.. pratade om allt mellan himmel & jord & bålet gjorde en smått lullig..
Tror Carola hade ett mission igår kväll, se hur mkt bål vi kunde drikka hahha
Nej men kvällen va toppen nice =)
Drällde in nånna söta gbgare oxå där en stund på kvällen & livade upp festen me Im yours med Jason Mraz.. hell yeah att i love that song men FFS snubben sjöng den inte en gång utan 10 ggr..
Grejjen e att han inte byta vers utan körde 2 samma verser hela tiden & varje gång han sjöng den ena såg han helt lyrisk ut som fuck va grym jag e hahha
Liiiite sonndastuk över det för när jaaag hör Sanna NIelsen empty room i högtalaren då jäklar hör hela ystad hur grym jag eeee...


image48Sonnda and Carola in action & skråålar; EEEEMPTY ROOM

o då sitter alla där & tänker preciis som jag tänkte med honom ;   kan låten ta sluuuut...
O ja det gjorde den..
Men då körde han den a capella istället.. what hahahha men de va cool...
 Man la juh av ett eller flera garv under kvällen..

Sen bar det av till Lite Mer.. där va det livat kan man säjja .. hade super skoj..
Träffade Mia & sandra där oxå juh, DET va sjukt kul hahaah Ni e crazy me stort C! MÅSTE göras om snarast möjligt!!!
Shakade loss på dansgolvet & sen bar det av till kiosken för en fransk hot dog.. sen hem & sussa..
Smög upp till mammsen.. hehe.. mysigare när man vaknar på morronen ;)

ALKOLÅS PÅ MOBILEN... någon som kan komma fram me en sådan grej... Herre guuuud va jag inte kan sluta smsa när jag drukkit lite vin... Helt fel personer oxå . Blir så trött på mig sj..
Man vaknar på morronen, skött sig bra kvällen innan , man mår ganska bra me tanke på hur sent det blev & jobbet väntar kl 12.00 *snark*
Men då serrni people, då gör man det man inte ska.. LÄSA SMS FRÅN KVÄLLEN/NATTEN!!!!
För då e det inte solbränna på kinderna utan en gryym rodnad!!
Lite fjortis här men så e det!!!!
Så hädanefter när smstummen e full så ska jag RADERA smsen inte spara dom till dagen efter.. blir så jobbit..

Det man inte minns har aldrig hänt...Säger dom.. o minns man så FÖRTRÄNG DET!!!

TACK för en underbar & ännu en galen kväll me the people I love..




SHAKE THAT BOOOTEY SÅ SES VI SOON AGAIN... CUZ IM OUT OF HERE...




Kommentarer
Postat av: sandra

hej och tack själv för sådan trevlig och mysig kväll jag hade grymt roligt.Det gav mersmak hi hi hi. Du kan väl sms mig när du har födelsefest jag kommer gärna. Många kramar från mig

2008-06-01 @ 20:58:34
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej,hade själv också en superkulig kväll!Kul att se dig och dina vänner!Sandra och jag kommer med all säkerhet
att göra om det-kan bara inte fatta varför vi inte gjort det förr! Ha det bra,familjen hälsar! Mia

2008-06-01 @ 22:00:09
Postat av: Sonnda

vi får ta en utekväll isommar.. girlsnight me drinkar & mys hehe.. vi hörs när jag kommer hem ;) Hälsa tillbaka!!!! kram

2008-06-01 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0