Tunisien 2008




Så där ja då va man hemma igen.. 2 veckor gick för för fort..
Mkt intryck, mkt garvande, mkt promenader, mkt cous cous, mkt strand & hav, mkt vatten, mkt flirt & mkt familj...

Hmm ja vi hade high life all the time..

Flyget var försenat.. väskorna tog tid.. tåget var sent.. så ja va hemma typ 6 imorse.. snacka om tired!!!
Men en happy trött kvinna... Michelle va oxå sjukt nöjd med vår lite udda men Lyckade vaccans!!!!!
Lägger upp lite bilder men uppdaterar mer sen för jag kommer somna vid datan annars hehe



 Jag & Michelle 


 I sousse..
Njöt av maten, marknaden, "utsikten", stranden & livet där.. Monastir e som Ystad & Sousse typ som Malmö..
Mer liv & rörelse!! Sitta vid stranden & kolla på folk halva dagen va inte helt fel.. & med rätt sällskap så e allt kul ;)








Ah vill tillbax redan... ska boka resa till Oktober tror jag..

Men tills dess så e jag BACK TO THE BIZZ IN YTOWN..


kiss kiss


Kommentarer
Postat av: ninna

Välkommen hem :-D

Ser fantastiskt mysigt ut :-)

Föressten min blogg är numera öppen och uppdaterad igen :-D

PussPuss

2008-06-18 @ 06:54:44
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Välkomna hem!Hoppas ni haft det bra!Vi ses och hörs-från några vänner du känner!

2008-06-18 @ 16:18:38
Postat av: ninna

Du har blivit utmanad, läs min blogg :-)

Kram

2008-06-18 @ 21:50:42
URL: http://frureimers.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hejj! Välkommen hem. Ser ut som nu haft det riktigt mysigt där :) är lite avis ;)

JAg är med tillbaka hemma i Sverige nu så vi får se till o festa till det någon gång i sommar!!

puss o kram

2008-06-18 @ 22:58:52
URL: http://wtfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0