Midsommar mm


Midsommar blev väl bra.. Jag & Carola hängde med ett gäng ut på landet mot öja..
God mat & så men va helt off.. kände mig inte riktigt kry men hade väl ganska skoj ändå..
Blev lite vin & sång & sen drog vi vidare till en annan fest.. Det skulle vi ej gjort.. möttes bara av ja mindre roande folk, eller ja ska inte dra alla me där för vissa e juh underbara - ni vet säkert vem ni e!

Mah gad.. va denna stan e fukked up ibland, men helt ärligt vi gnäller på ystad hela tiden men inte fel på stan.. vårt vackra ystad e kanske lugnare än många andra ställen men det tar nada tid att åka till malmö, helsingborg, köpenhamn eller nån annanstans.. Det e vissa folk som e F U C K E D U P.. blää helt insatta i andras liv, vad de jobbar me, hur de gör sitt jobb, vem de har sex med, vem de dejtar, vad man gjort förr & va man gör nu..
Men som jag alltid säjjer..
"Man ska bli smikkrad av att andra pratar om en, för när de inte pratar mer om en så e man juh ointressant"
Vet att jag sköter mina kort rätt, visst man gör saker ibland som inte e det bästa men jag har haft sjuukt sjuukt kul på vägen.. Så de sååå!!!

Lördagen va det bara softish, handlade lite o fixade inför kvällen... IT WAS MY NIGHT =)
Vi va typ 10 av mina närmaste.. mina guldhjärtan här i livet.. finns många många fler men ville inte ha de för stort med tanke på brakfesten förra året!!!så i love u to fast ni inte va me hehe
Blev mysigt.. god mat, god efterrätt, bra blandning av folket.. musiken va det så där me men det ordnade upp sig..
får alltid probs me att ladda ner o fixa inför fester.. min data lykkas alltid totalvägra!! Bajs..
Sen blev det faktiskt Bar A Bar.. va long time no see på det stället.. good music, nice sällskap (det gör juh sjukt mkt)
Va mkt folk ute.. fick mkt gratulationer men det är juh Facebook som bidrog till det haha

FACEBOOK.. E fan nya Ystads Allehanda.. huuuur skulle ystafolket överleva utan denna sida?
Hahaha så sjukt.. Vem har gjort slut? vem har börjat dejta? Vaaaaaad gjorde han förra helgen?
Länge leve facebook dagens informationskälla number one hahha


Pusssssssssssssssssssssssssssss






E Sjuuuk.. blir ba värre.. känner mig som en kille när han klagar på sin förkylning hehe men halsont, huvevärk, hosta OCH rinnande näsa.. DÅ får man gnälla... e ledig imorron & då blir det te & vila.. Jobb resten av veckan..
Vill bli pigg oxå för har så mkt kul planerat!!!


Natti... ska gosa ner mig under täcket igen..

Kommentarer
Postat av: ninna

Grattis i efterskott Gumman!

Puss Och Kram

2008-06-23 @ 20:38:06
URL: http://frureimers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0