Ytown..

vatt på stan me Kajsa today..
Shoppade lite. va juh ett tag sen ;)
Blev New tröja - inte helt black faktiskt!!! folk tjatar ihjäl mig ang the blackis men I LOVE IT, Funkar juh alltid!!
Vardag o till fest, alltid ON.. Men här blev det lite andra colors =)
Nya byxor, perfume.. va inne på skor men ikke.. Hittade ett sjukt fint halsband me.. det stod SonndaBlingblingqueen på det faktiskt... så de inhandlades med.. Sen minns jag inte om det va mer..

Har blitt sjukt ekonomisk sen jag köpte bilen så shoppa ihjäl mig som förr funkish not.. men ååh i love it!!
Förr va jag extrem.. när jag va sambo shoppade jag  massa när jag va på stan.. & det skedde typ 4 ggr i veckan på den tiden!!!  Drog av lapparna & ljög att jag för A att det va gamla grejjer så han inte skulle bli irriterad.. Men kan förstå honom, överdrev juh liiite me pengaspenderandet.. men my cash my bling tyckte jag.. hehe

Men e duktigare nu hehe vi har ALLA en liten shoppoholic som vill ut.. bara upp till var & en att styra den..
Men när bilen e fix dåååå ska jag ta igen allt haha Then im back in the shoppingträsk ;)
Men i love my precious... ska bara döpa han me.. för Oswald som förra ägaren döpte den till känns juh mindre
coolt hahah



Have a nice evening..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi,hi -du är nog inte den enda kvinnan som shoppar i "hemlighet"!!Ha,ha

2008-06-26 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0