Annie + Anna + Snövit

Guuuuuuuuuud va OPRAH e sorgligt, pratar om död & familj & grejjer ... Fiii va man e känslig *asg*


Annie va här förra helgen, stumpan förgyllde stchlm lite..
Hon kom på fredagen då jag & Anna mötte upp henne.. Gick & åt för att sen åka hem & börja fixa inför kvällen..
Tjejerna började pimpla vin medans jag drack saft, kände mig helt off..
Efter någon timme joinade några killkompisar & festen va igång..
Men slutade inte på dansgolvet som planerat utan en av tjejerna däckade på en madrass så blev nanna för oss allihop hehe..

Vem däckade???




Eller



Thats dagens question.. ;)

Lördagen började me pannkakor & mys sen in till stan & seightseeing.. weeeei...
Guidade runt slottet, in til stan, fotade som galna turister, ja allmänt knäppa men skoj hade vi i kylan..
Fann några nya vänner, japps..

Slottets hetaste vakt,, grrrr...

Den andra vakten men han va inte så snäll =/ Måste nog gå på charmkurs, men vem vill stå & frys näsan av sig hela dagen plus att se sut ut HELA tiden..

Jag hittade min prinsesskrona som jag letat efter så länge men den satt fan fast..




Sen var det dax för raggarrunda men den enda hottien vi träffade på var faktist August, men han föll bara för blondiner så va bara Annie som fick gå riktigt nära.. ye ye second place..

Sen blev det matdax & massa snack på Kungshallen för att sedan dra oss hemåt... Denna kväll bjöd på en nykter tillställning för oss allihop, ingen ville somna innan 22 ;)
Drog runt, kom ej in på göta källare för där va abonerat.. så hamnade till slut på Skeppsbar (???) Ja va väldigt hmm speciellt.. Men vi hade skoj & Sofi & Sara mötte upp så blev ännu softare =)





Söndagen blev ba massa mys & tjejsnack sen åkte Annie Hem.. =´(

Tillbaka till vardagen igen & ta tag i nya utmaningar.. Skönt att släppa alla probs for a weekend..
Men snart mina vänner är alla problemen lösta & jag kan börja om igen i mitt nya hem & försöka se framåt..
Det e tungt & detta e inte va jag vill men jag måste tänka på min framtid..
Ska åka hem i december & bara umgås me familjen & de nära vännerna.. ska bli skönt =)
Sen nya tag upp till stchlm i virr varret (som jag oftast trivs med)


Undrar om Ystads telenät e nerlagt??...
För det e underligt att folk säjjer att jag ska höra av mig & grejjer.. Men hmm än så länge har typ bara 4 personer ringt ett fåtal gånger om snarare en gång på 3 månader..
Antar att mitt nummer är spärrat på mina vänners mobiler för det kan väl inte va så att de bara struntar i det?
Hehhee säääkert så =P


Ska till Ikea oxå en dag & inhandla lite smågrejjer, ska bli skoj.. ska ragga me mig Sammi som oxå flyttat!!!!! =)
Hämtar soffan imorron kväll & kanske soffbordet... inte det absolut finaste men billigt som fan & jaaa man vet juh inte hur det blir de närmaste 12 månaderna.. ;) Ska jag stanna här så investerar jag nog mer än så..
Men känns skönt att ens hem börjar ordna upp sig.. I love it..
För här e ju ganska fint men inte så fint som jag velat, lite tomt just nu,...

Pusss från mig




Veckans låt;

Annie hörde en låt som hon tyckte påminde om mig & fick henne att tänka på mig..
Tar det som en komplimang ;)

Ne Yo - Miss Independed




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där-KRAM från södra regionen!Ha det bäst!

2008-11-20 @ 21:54:12
Postat av: BOSSE

snusk från nedre regionen!! ja, VAD?!

2008-11-21 @ 00:31:41
Postat av: Nutta

Jag hoppas verkligen att allt kommer lösa sig på bästa sätt för dig, gums.. I detta läge finns ingen enkel utväg, ba en väg som e svår men som kommer bli bäst för dig i slutändan... Tänker på dig..



Å du jag måste ba saja - u really know how 2 strike a pose girl.. Dammit.. Men du en sak missade du jhu totalt.. Albins tecken... A i g h t b i a t c h... hahah... Puss puss.. Love ya

2008-11-21 @ 00:36:49
Postat av: Anonym

Först till Bosse-inte de södra regionerna!!!Grow up,ha,ha!Omformulerar:Hälsningar från södra delen av Sverige,närmare bestämt YSTAD!Kram

2008-11-21 @ 17:14:12
Postat av: Sonnda

"bosse" Du kommer bli bannlyst om du inte blir lite rumsrenare.. kommer få piiisk!!! haha ;)

2008-11-21 @ 20:05:18
Postat av: Anonym

Sonnda-bara ge honom helst på bara skinnet så han skärper sig!!!ha,ha

2008-11-21 @ 21:02:56
Postat av: Cia

Gumman,jag läser din blogg och jag vet jag är en av dem du menar.Jag har ingen bra förklaring,ngen ursäkt heller för jag har ingenting att be om ursäkt för.Jag har tagit och tar hand om mig själv först eftersom jag inte har det så bra.Jag är den viktigaste för mig....Men hoppas allt löser sig för dig..Har ingen aning om någonting i ditt liv,tyvärr,men jag vill ändå att du ska ha det bästa,tänka dig för och förja ditt hjärta..Det leder dig dit som är rätt.Men att enbart tänksa på hjärtat är inte väl,det kan missleda dig.Ditt sunda förnuft får jag ändå säga leder dig längst..kram på dig Sonnda från en vän som finns här trots vi inte hörts av så mycket

2008-11-22 @ 13:50:37
URL: http://ciaerixon.blogspot.com
Postat av: Cia

fan va jag stavat som en kratta haha..så går det då man ska skriva fort

2008-11-24 @ 19:12:06
URL: http://ciaerixon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0