Back in the B

E tillbax på jobb.. känns skönt faktiskt att jag börjar bli fiiine.. =)
Skulle skriva kontrak igår men allt känndes bara Weird.. Han va osäker på alla frågor & jag blev därav osäker..
Så jaaa vi får se, ska ha allt på papper innan jag reggar någonting & ger cash i hans hand..
Asså han ville även ha en nyckel sj till lägenheten?..
Hmm tycker det verkar skumt som fan.. Visst vi bad om att ha en nyckel till my place i ystad men det va pga jag har grejjer kvar där eftersom det va delvis möblerat.. men Snubben ska ha nada av sina stuff i denna lägenheten..
Då ska han väl fan inte ha key till den.. trots att det är andra hand??.. B I G no no
Ja ja blir det inget ska jag stay hos Soufien faktiskt.. inte så man sitter i sjön direkt..












Kommentarer
Postat av: ninna

go for it, vad har du att förlora, sorry att jag klickade bort dig när du ringde :-( men var lite upptagen som jag skrev i smset, får höras snart när saker o ting lugnat ner sig lite.

Du har föressten blivit utmanad. kolla min blogg.

Kram

2008-11-03 @ 16:50:07
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej,hoppas du har det bra i huvudstaden!Hoppas även du mår bättre nu!Kul att läsa att livet ter sig bra för dig!Ha det bra och lycka till med allt!

Kramar från södra delen av landet!

2008-11-03 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0