Bitch plz

Fick feeeeta spel på en kvinna på tunnelbanan igår ...


Jag hade en jobbig dag.  fick lite ångets över flytten & grejjer ...
Går på tunnelbanan & e allmänt confused in my fukked up head.. åker.. och känner inte igen mig... Braaaaaaaaaaa att jag åkt fel dåråå, ååh va så jävla nära på att börja gråta, va det för mkt begärt att komma hem & sova bara!!!?


Frågar en kvinna om tbanan går mot liljeholmen eller om man måste åka tillbaka till slussen...
Hon ba;

Asså jag är upptagen, tar upp mobilen, slår ett nummer & nonchalerar mig TOTALT!!!


Bitchjävel...


Jag utbrast;

Snobbiga jävla stockholmsbitches, typiskt att förvänta mig att DU ska hjälpa mig.. shiiit fuck u..


Kärringen va nära att börja böla.. asså allvar.. Tar en sekund av ens tid att hjälpa andra..


Rätt åt henne... in ya face!!


Jaja kom hem till slut i alla fall & fick hänvisning av en snäll farbror som tyckte jag gjorde rätt i att dissa kvinnan hahha


Kom hem, åt nudlar & däckade av trötthet & frustration kl 20,00..




IDAG ÄR EN BRA DAG!!!!

Flyttar in början av nästa veckan, blev godkänd av hyresvärden =) Plus att elen va inkl i hyran, slapp man det bekymret.. Bara nyckelgrejjen kvar ;) 
 



PUSS =)


Kommentarer
Postat av: Beeeeeea

Haha everything seems to happen when I'm gone :), I'M ALIVE! and writing in english, it looks fucked up if I write in swedish.. sooo.. I'm having soooo much fun you wouldn't believe it, I stood up on my surfboard after only one day! I have some bruises but what the hell, gotta live a little hahaa.. I've meet some really nice and crazy people.. and two special people (if you know what I mean hahaha) but anyhow.. I can't say that i miss working but I miss you guys :(







can't believe that you have an apartment of your own!!! that's awsome :) I gotta see it when I get back, Tell everyone that I'm still alive and send my best to them..



Puss o Kram gumman

2008-11-04 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0