Diss






Om en person ska dissa en annan så please gör det korrekt haha
Fy faan va jag garva.. Lyssna på denna grymma genomtänkta dissen av en person som är mindre glad på mig för att han blev påkommen med en lögn..

" Jag är i alla fall frisk för jag har inte diabetes"

Assåååååååååååå jag dooooooooooooooog så mkt jag & Anna skrattade.. Ja de andra dissarna va oxå extremt genomtänkta .. noot.. IQ badboll på den stakkaren... *lol*
Ja sånna människor som får en att uppskatta den intellekt man har & får en att känna sån glädje att man har det så bra som man har det ;)

Är hemma idag från jobb, Har fett mycket att tänka på .. Men tror jag gjort rätt.. Eller? Joo det har jag ..


JA/ NEJ/ JA/ NEJ / JA/ NEJ/ JA/ NEJ / JA/ NEJ/ JA/ NEJ / JA/ NEJ/ JA




Nutta jag älskar oxå Comfort reklamen, hur cool e inte den!!
Äntligen en reklam man inte lider av ;)

















Kommentarer
Postat av: Bea

HELLO SNYGGING!



Hur e laget hemma? Kanns som du har massa saker att bertatta for mig haha :) LOVAR ATT JAG HAR FORSOKT SKRIVA TILL DIN JOBB MAIL men skiten funkar ju inte.. sa jag skriver har istallet sa far du skriva till min mail och saga ALLT! :) jag e tillbaka pa bali nu har varit tre veckor pa surfcampet GISSA VEM SOM KAN SURFA.. har iofs fatt fulaste brannan efter mina surfskor men iaf.. haha



softar galet har borta.. var ute igar sa ar gasnak bakis haha, har hittat ett grymt bra dansstalle som du sakert skulle alska :P saknar dig humor! jag e helt cp har och ingen forstar mig haha.. ska skicka bilder sen sa du far se!



nej nu ska jag shoppa och sen softa vid poolen och ikvall ska jag traffa en kille ;)



PUSS DARLING

2008-11-22 @ 06:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0